וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו שוב מתרץ: "השופט טעה כשלא נתן לנו פנדל"

המאמן הפורטוגלי בחר שוב לפנות לכיוון צוות השיפוט וביקר אותם לאחר ההפסד הביתי 1:0 לבורנמות'. מאמן המנצחת, אדי האו: "ניצחון היסטורי". למרות המאזן המדכדך: לואי ואן חאל בטוח ש"מנצ'סטר יונייטד עוד תבקיע הרבה שערים"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של צ'לסי לבורנמות'

המחזור ה-15 באנגליה סיפק אתמול (שבת) כמה משחקים מעניינים, כשצ'לסי שוב הפסידה, הקבוצות ממנצ'סטר שוב איבדו נקודות, ולסטר סיטי אחת ששוב אמרה תודה וטיפסה לראשות הטבלה אחרי עוד ניצחון גדול, הפעם 0:3 על סוואנסי בחוץ. ז'וזה מוריניו מסרב כנראה לקבל את מצבה של קבוצתו, לאחר שבפעם המי יודע כמה הפנה אצבע מאשימה לשופטים לאחר המשחק. מאמן בורנמות', שהייתה במקום ה-19 טרם המשחק, עלתה מעל לקו האדום לפחות עד המשך היום (ראשון). לואי ואן חאל יודע שהקבוצה שלו לא כובשת מספיק וסיפק אמירה מעניינת לקראת ינואר על כך ש"אולי חלוצים אחרים היו מבקיעים את השערים שאנחנו צריכים". המוליכה, בצורה כבר לא מפתיעה, היא שוב לסטר, ולמרות שהרצף המדהים של ג'יימי ורדי נעצר, ריאד מחרז, מהטובים בשחקני השועלים העונה, כבש שלושער.

"לא הגיע לנו להפסיד", פתח ז'וזה מוריניו את דבריו לאחר המשחק נגד בורנמות'. "השופט טעה, הייתה נגיעת יד ברורה והגיע לנו פנדל. במחצית הראשונה לא היינו אגרסיביים מספיק, יש מי שיגיד שבורנמות' שיחקה בצורה אינטיליגנטית, אבל יש מי שיגיד שהיא לא שיחק הוגן. הם ביזבזו הרבה זמן ושתו מים כאילו הם שחקני כדורסל. אנחנו עוד יכולים לסיים בין ארבע הראשונות, כי כולן מאבדות נקודות. צריכים לחשוב כבר על המשחק הבא נגד פורטו ולנצח אותו".

מנגד, אדי האו העדיף להסתכל על הצד שלו ותיאר את הניצחון כהיסטורי: "לדעתי זו התוצאה הכי טובה בהיסטוריה של המועדון. אני מקווה שעוד ידברו על זה ומקווה שעוד נחווה רגעים מאושרים כאלה".

אדי האו מאמן בורנמות'. AP
רוצה שיזכרו את הניצחון של קבוצתו. האו/AP

מי שעוד יכול להרגיש מאוכזב, הם מנואל פלגריני ולואי ואן חאל שראו את לסטר חולפת על פניהם. "יצרנו מספיק מצבים", אמר ההולנדי. "ככה שהבעיה היא לא בקטע הזה. האם חלוצים אחרים היו כובשים את המצבים האלה? ייתכן. שלטנו במשחק, אבל הסיומת שלנו לא טובה. אני בטוח שהשערים עוד יגיעו". עם זאת, השערים לא ממש מגיעים, כי יונייטד כבשה רק 20 כאלה העונה (הכי מעט מבין 6 הראשונות) ורשמה 0:0 רביעי (!) העונה.

בצד התכול של מנצ'סטר, אוספים את השברים לאחר ההפסד 2:0 לסטוק סיטי, וג'ו הארט ניסה להסביר: "לא שיחקנו טוב היום, זה הפסד מאכזב. אין תירוצים להופעה שלנו וזה לא מקובל". מנואל פלגריני ניסה לשמור על איזון גם כן: "שיחקנו עם אותם שחקנים בשלושת המשחקים האחרונים. אולי בגלל זה לא הייתה לנו אנרגיה. זה לא רק ההפסד, פשוט לא יצרנו מצבים".

אצל המוליכה לסטר, לא מתעסקים שוב ברצף של ג'יימי ורדי, שכן, החלוץ לא כבש, אך מאושרים מהשגת המקום הראשון ומעוד הופעה טובה, כשקלאודיו ראניירי שמח: "שיחקנו כמו קבוצה, כולם עזרו לכולם וחיפשו את ג'יימי, אבל גם בלי השערים שלו, ריאד כבש שלושער וזה נהדר". עוד קבוצה שטעמה שוב את הניצחון היא ארסנל, שאחרי איבוד הנקודות מול נוריץ' במחזור הקודם, הרשימה וניצחה 1:3 את סנדרלנד. ארסן ונגר יודע שזה היה חשוב לקראת ליגת האלופות באמצע השבוע: "זה היה ניצחון חשוב מסיבות פסיכולוגיות. הראנו הרבה אופי".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
היה חשוב לו לנצח. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully