וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "שיחקנו טוב, אבל פשוט לא הצלחנו לכבוש"

5.12.2015 / 22:00

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה למרות ה-0:0 הבינוני מול הפועל כפר סבא: "היה קצב נהדר, בדקות רבות הקבוצה שיחקה בדיוק כמו שאני רוצה שתשחק". פליקס נעים אמר: "אני מרוצה, זו נקודה משמעותית"

one

מכבי תל אביב נראתה לא טוב הערב (שבת) וסיימה ב-0:0 בחוץ מול הפועל כפר סבא, במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. הצהובים אמנם חזרו למקום הראשון, אבל זה רק בזכות שער אחד בהפרש השערים לעומת הפועל באר שבע.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מרוצה בסך הכול. יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

"שיחקנו טוב", אמר סלבישה יוקאנוביץ'. "הגענו להזדמנויות רבות, אך לא הצלחנו לשים את הכדור ברשת. גם זה קורה. אין קשר למזל, אבל אני כן מרוצה כי בדקות רבות הקבוצה שיחקה בדיוק כפי שאני רוצה. היה קצב נהדר, ניסינו לתקוף מימין ואז משמאל. כמובן שרצינו את שלוש הנקודות, אבל זה כדורגל - ולפעמים יוצאים מאוכזבים. הפועל כפר סבא נלחמה בצורה נהדרת, מגיעות לה מחמאות. מכבי תל אביב לא יכולה לנצח בכל המשחקים, מי שחושב שכן טועה לגמרי".

הסרבי דיבר על הפועל באר שבע והתייחס למשחק הקרוב מול דינמו קייב: "הליגה בישראל ארוכה מאוד. הפסדנו שתי נקודות וזה אכן קריטי, אבל לפנינו עוד משחקים רבים. שום דבר לא גמור, ונילחם בדיוק כפי שהפועל באר שבע תילחם. לא אתאכזב אם נצא מקייב ללא נקודות. המטרה שלנו כמובן היא לנצח, אבל אנחנו יודעים מה מחכה לנו".

"הפועל כפר סבא שיחקה בצורה טובה מאוד", אמר טל בן חיים הבלם. "המגרש לא היה טוב, היה קשה לנו להניע את הכדור. זה לא תירוץ, נכון, אבל עדיין, זה הקשה עלינו מאוד. כמובן שמצפים מאיתנו ליותר, אף על פי שלא שיחקנו כל כך רע. הגענו לכמה מצבים, אך השוער של הפועל כפר סבא היה במיטבו. זה קורה, במשחק הבא נסיק את המסקנות ונשתדל לחזור למסלול הניצחונות. קייב? אנחנו אופטימיים. לא קל לשחק מול קבוצות כאלו, אבל הכול אפשרי. נקווה שברביעי ניקח נקודות ראשונות".

"אני מרוצה", ציין פליקס נעים. "הכנסנו עוד נקודה לקופה שלנו, וזה משמח. מי שחזיר נשאר רעב ואני שמח בחלקי. אוהד כהן עושה את התפקיד שלו בהצלחה. אני לא חושב שהגיל משחק תפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully