וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הפסידה 2:0 לאנז'ה במשחק הליגה האחרון בסטאד דה ז'רלאן

סגנית האלופה הובכה על ידי העולה המפתיעה, שקפצה למקום השני בזכות הצמד של שייח' אנדוי (17 ו-81). ז'וניניו, סוני אנדרסון וסידני גובו הגיעו להיפרד מהאצטדיון בו חגגו שבע אליפויות ברצף

שייח' אנדוי שחקן אנז'ה חוגג שער. AP
אנז'ה ממשיכה להפתיע. שייח' אנדוי/AP

אחרי הניצחון של פריס סן ז'רמן 0:3 בניס בפתיחת המחזור ה-17, סיפקה הערב (שבת) אנז'ה עוד הפתעה בעונה הסנסציונית שלה כשעלתה למקום השני עם 0:2 במגרשה של ליון הרביעית.

ליון - אנז'ה 2:0

מה תגידו על החבורה של סטפן מולן? אחרי שניצחה כבר בסטאד ולודרום של מארסיי ועצרה את רצף ההבקעות של פריס סן ז'רמן עם 0:0 באמצע השבוע, אנז'ה הגיעה למשחק הליגה האחרון בהחלט בסטאד דה ז'רלאן, קלקלה את החגיגה של ליון ויצאה משם עם שלוש נקודות, בזכות משחק 10 העונה בו שמרה על שער נקי בליגה. לודוביק בוטל הוותיק לא ספג ממתיו ולבואנה ואלכסנדר לקאזט, ובדקה ה-17 חבריו ידעו לעקוץ במצב נייח. תומא מנגאני הגביה משמאל והקפטן שייח' אנדוי נגח בעוצמה לרשת של אנתוני לופס. לקאזט מצא את הרשת במחצית השנייה, אך השער נפסל ואנדוי העניש מנגד עם השני שלו בדקה ה-81. ליון המאוכזבת, שאירחה כמה מכוכבי שושלת שבע האליפויות, ביניהם ז'וניניו, גרגורי קופה, סידני גובו וסוני אנדרסון, תקווה לעתיד טוב יותר בסטאד דה לומייר החדיש.

הובר פורנייה מאמן ליון. AP
הערב החגיגי של ליון הסתיים במפח נפש. הובר פורנייה/AP

באסטיה - מונאקו 2:1

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, מונאקו גברה בחוץ על באסטיה בדרך למקום הרביעי בטבלה. החלוץ גבה הקומה, לאסינה טראורה, פתח בפעם השלישית בלבד העונה והגיב עם צמד (72, 84), ז'וליאן רומן צימק בדקה ה-90.

קון - ליל 2:1

קון המרגשת הפסידה לראשונה אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים, אך נותרה במקום השלישי. יאסין בנזיה כבש צמד לליל (28 ו-56) והעניק לפרדריק אנטונטי ניצחון שני ברציפות. אנדי דלור צימק כשהכניע את וינסנט אניימה מהנקודה הלבנה בדקה ה-70.

משחקים נוספים:

גאזלק אז'קסיו - נאנט 1:1
לגאזלק: ג'ון טשיבומבו (84). לנאנט: אמיליאנו סאלה (57)

ריימס - טרואה 1:1
לריימס: ניקולא דה פרוויל (36). לטרואה: ג'סי פי (47)

טולוז - לוריין 3:2
לטולוז: ז'אן ארמל קאנה ביאיק (41), וויסאם בן ידר (59). ללוריין: בנג'מין ז'אנו (47, 48), וואליד מסלוב (76)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • אנז'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully