וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: כריסמס וחולון מגיעים לדרייב אין

5.12.2015 / 16:14

הפועל תל אביב תרצה לצאת לדרך חדשה כשתארח את הסגולים-צהובים, עם הפורוורד המעניין (21:00, ערוץ 1), בכורה לסימונס, כריס אוואנס לא יתלבש. המוליכה והאלופה, הפועל ירושלים, תארח את קרית גת (19:00, ספורט 5), במדיה יערוך אוסבי בכורה

המחזור העשירי בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. במוקד משחקי המחזור תעמוד ההתמודדות בין הפועל תל אביב, שמחפשת לצאת מתחתית הטבלה, להפועל חולון, בהופעת הבכורה של דיונטה כריסמס. לחולון יהיה זה ביקור ראשון בדרייב אין, כשנה לאחר שהאולם נחנך. הפועל ירושלים, אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי חיפה במשחק ההשלמה, תרצה לשמור על ראשות הטבלה כשתארח את העולה החדשה מכבי קרית גת, שצירפה בשבת את הפורוורד רומרו אוסבי ממכבי ראשון לציון.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
מבחן נוסף כמאמן חולון. דן שמיר/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב - הפועל חולון (21:00, ערוץ 1)

שלושה הפסדים בחמישה משחקים, זה המאזן של שרון אברהמי מאז שהגיע להפועל תל אביב, ואחרי ההפסד המאכזב להפועל ירושלים ביום שבת שעבר, החליטו האדומים לבצע שינוי שני בסגל כשצירפו את טרה סימונס הותיק, שחוזר לישראל אחרי למעלה מחמש שנים. לראשונה תחתיו יזכה אברהמי לראות את רביב לימונד משחק, לאחר שהכוכב הישראלי של האדומים התלבש למשחק נגד הפועל ירושלים אבל בהתאם להחלטת הצוות הרפואי לא שיחק. מי שנמצא בדרכו החוצה למועדון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הוא כריס אוואנס, לאור בעיות שנובעות מהחיבור בינו לבין שאר שחקני הסגל. אוואנס לא יירשם למשחק, בעוד סימונס יערוך את הבכורה שלו במדים האדומים. במועדון סימנו את המשחק כקריטי ליציאה מפתיחת העונה הרעה, והפסד עלול לגרור שינויים נוספים.

"כיף לחזור, ועוד למשחק חשוב בשבילנו. אני מחכה מאוד למשחק ואעשה הכל בשביל הקבוצה במטרה לנצח", אמר רביב לימונד לקראת המשחק.


משחק הבכורה של דן שמיר כמאמן הפועל חולון עבר בהצלחה, כשהסגולים-צהובים גברו בבית על הפועל אילת. אחרי הניצחון הצליחו בחולון לבצע שינויים בסגל כשדיונטה כריסמס, ששיחק בעברו בהפועל עפולה, צסק"א מוסקבה ופיניקס סאנס, הצטרף לקבוצה במקומו של כריס רייט שעוזב בשל בעיות עם הביטוח הרפואי שלו, והוא יערוך את הבכורה שלו בדרייב אין. בחולון ידעו לספר כי לכריסמס, שלא שיחק בחודש האחרון מאז שוחרר מהסגל של קליבלנד, ייקח עוד כשבוע עד שבועיים עד שייכנס לכושר, אך הם מאמינים כי החתימו שחקן מוכשר מאוד. ג'רמיס סמית' המריא בתחילת השבוע לארצות הברית בעקבות אסון במשפחתו, אך נחת לקראת סוף השבוע וישחק.

"אנו מתכוננים למשחק באחד המקומות החמים והקשים ויודעים שנצטרך משחק אגרסיבי מאוד ועם החלטות טובות כדי לנצח שם", אמר המאמן דן שמיר, כשהרכש החדש כריסמס הוסיף: "שמח להצטרף למועדון כמו הפועל חולון , אני זוכר לטובה את האווירה סביב הקבוצה מהפעם הקודמת ששיחקתי בישראל ומקווה לעזור לקבוצה להתקדם ולהצליח".

מאיר טפירו שחקן מכבי קרית גת. יוסי ציפקיס
משחק מסקרן מול עוד אחת מהאקסיות. מאיר טפירו/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים - מכבי קרית גת (19:00, ספורט 5)

הניצחון הדחוק על מכבי חיפה ביום שישי העלה את הפועל ירושלים לראשות הטבלה, והאלופה רוצה להמשיך לאחוז במקום זה. בקבוצה היו מרוצים מעצם הניצחון, אך היו מעדיפים להמנע מההארכה שתוסיף עוד קצת לעייפות המצטברת לקראת המשחק החשוב נגד א.א.ק אתונה ביום רביעי הקרוב ביורוקאפ, משחק שיקבע אם לאדומים יישאר סיכוי להעפיל לשלב הבתים השני באירופה, או שיודחו.

בירושלים היו מרוצים מאוד מהיכולת של דונטה סמית' ובר טימור, שהצטרפו למצטיין מהשבועות האחרונים - אי ג'יי רולנד. בצוות המקצועי ימשיכו לחלק את דקות המשחק בין השחקנים השונים, כשייתכן מאוד שגם רפי מנקו, שמיעט לשחק במשחקים האחרונים, יקבל דקות מדני פרנקו.

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, כשהשניים האחרונים הוכרעו בזריקה האחרונה, במכבי קרית גת החליטו לבצע שינוי שני בסגל מתחילת העונה כשרומרו אוסבי צורף ממכבי ראשון לציון. הפורוורד האמריקאי, שלא זכה לדקות משחק רבות במדי הכתומים, יערוך הערב את אימון הבכורה שלו בשורות העולה החדשה, ונרשם לסגל למשחק בארנה, כשמי שלא ישחק הוא הפורוורד דווין אוליבר, שכמו ג'ייסון לאב נמצא בדרכו החוצה מהמועדון. השינוי הראשון של נתי כהן בסגל, אלאנדו טאקר שהגיע במקומו של טריי מקיני ג'ונס, מראה סימנים של רכש מצוין עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק בשתי ההופעות שלו בקבוצה. בקרית גת יודעים שלמרות העובדה שירושלים מגיעה למשחק עייפה מאוד, ושהמשחק החשוב שלה באמת בתקופה הקרובה ייערך ביום רביעי ביורוקאפ, הם עדיין פייבוריטים, וניצחון שלהם בבירה ייחשב כאחת הסנסציות הגדולות של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully