וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד/באר טוביה הפסידה לבני הרצליה 89:88

משחק צמוד באולם הקריה סיפק מהפכים ודרמות, כשאשדוד הצליחה לחזור מפיגור 11. היתרון החליף צדדים מספר פעמים בסיום, אך למרות טריפל דאבל של סוואן, סטיבן דניס קלע סל ניצחון וסידר להרצליה ניצחון שלישי רצוף

צילום מסך
שחקני בני הרצליה דרו קרופורד, אבירם זליקוביץ'. ברני ארדוב
הצליחה לנצח במשחק צמוד. הרצליה/ברני ארדוב

המחזור העשירי בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך, כשמכבי אשדוד/באר טוביה אירחה את בני הרצליה. שתי הקבוצות נפגשו עד היום 15 פעמים בליגה הסדירה, כשהמאזן עומד על 7:8 לטובת אשדוד. המארחת, שקיוותה לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד למכבי ראשון לציון במחזור הקודם, הצליחה לחזור מפיגור 11 עם משחק גדול של אייזאה סוואן (טריפל דאבל של 16 נקודות, 13 אס' ו-11 ריב') ולספק משחק צמוד, אך נכנעה לבסוף ליריבה לא קלה. למרות דקות אחרונות מלאות בדרמה ומהפכים, בני הרצליה השיגה את הניצחון החשוב והשלישי שלה ברציפות, 88:89, שהעלה אותה למקום השני בטבלה.

מהלך המשחק

רבע 1

המשחק נפתח עם שתי דקות בהן הקבוצות בעיקר חיפשו את דרכן לסל ולא הצליחו לעלות על הלוח. נקודות של דרו קרופורד נתנו יתרון ראשון להרצליה. שלשה גדולה של אייזאה סוואן החזירה את אשדוד למשחק, כשווילי וורקמן מוסיף שתיים ומעלה אותה ליתרון. כרם משעור החזיר עם שלשה משלו וסגר את הרבע ביתרון 15:19 להרצליה.

רבע 2

אמאדי אנג'אי חסם את יונתן שולדבראנד ולא נתן לאשדוד להתקרב. קרופורד המשיך להיות האיש העיקרי של הרצליה, מנגד, ג'רמיין הול הוותיק שמר את אשדוד קרובה. שולדבראנד המשיך לחפש נקודות בצבע ועם נקודה אחת מהעונשין השווה ל-23:23. הרצליה המשיכה לרוץ ושלשה של סטיבן דניס סידרה לה יתרון 23:30 שגרם לצביקה שרף להזעיק פסק זמן. דיאנטה גארט מאשדוד הקטין שוב עם שלשה אדירה מרחוק. גם מורן רוט רצה להיכנס למשחק, ועשה זאת עם שלשה משלו שהעלתה את הרצליה ל-29:35. ג'רמיין הול עצר את הסחף עם סל ועבירה שהעלה את מאזנו האישי ל-11 נקודות. 34:41 להרצליה במחצית.

רבע 3

הרצליה המשיכה בריצה בפתיחת הרבע, כשאבירם זליקוביץ' ודרו קרופורד העלו אותה ליתרון השיא, 36:47. אור סולומון בדאנק מרהיב הצליח להקטין מעט, כשסוואן נתן לאשדוד עוד נקודות חשובות בדרך ל-47:43. עבירה שנשרקה על שולדבראנד אפשרה לו לקלוע אחת מהעונשין, כשעם שלשה נוספת הוא סידר שיווין 50:50. גארט לקח על עצמו מעט את העסק והפך את התוצאה בדרך ל-54:59 לאשדוד. הרצליה לקחה שוב את ההובלה עם נקודות עונשין של דניס בדרך ל-59:62 בסוף הרבע.

רבע 4

עוד חסימה גדולה של אנג'אי מנעה סל מאשדוד, אך תיקון למהלך נוסף של מייקל גלאדנס שמר על היתרון הקטן. זליקוביץ' ניצל החטאה של המארחת כדי לרוץ ולסדר שוב יתרון להרצליה, 66:67. אייזאה סוואן מספק משחק יותר טוב מזה שנתן בשבוע שעבר ומשאיר את אשדוד בתמונה. סינגלטון השתיק את האולם עם שלשה שהעלתה את הכחולים ל-73:77. המשחק הצמוד המשיך, סמואלס עם דאנק לאורחים וסוואן עם עוד שלשה לצהובים הביאו את הקבוצות ל-81:80. היתרון החליף צדדים בדקות האחרונות, אור סולומון העלה את אשדוד ל-85:86. שני המאמנים חיפשו לנצח ולקחו פסקי זמן, כששמונה שניות לסוף, דניס קבר עוד שתיים אחרי שהכדור קפץ על הטבעת. 88:89 להרצליה בסיום.

קלעו לאשדוד: אייזאה סוואן 16 נקודות, 13 אס' ו-11 ריב', מייקל גלאדנס 16 ו-10 ריב', דיאנטה גארט 15 ו-9 אס', אור סולומון ויונתן שולדרבראנד 13 כל אחד, ג'רמיין הול 11, ווילי וורקמן 4.

קלעו להרצליה: ג'יימס סינגלטון 19 נקודות ו-8 ריב', דרו קרופורד 14 ו-6 ריב', סטיבן דניס 15 ו-5 ריב', מורן רוט 9 ו-9 אס', ג'מאר סמואלס 9 ו-5 ריב', אמאדי אנג'אי 8, כרם משעור 5

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אייזאה סוואן שחקן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
טריפל דאבל שלו לא הספיק לאשדוד. סוואן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully