וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות ליו"ר ההתאחדות בארגנטינה הסתיימו ב-38:38 למרות שהיו רק 75 בוחרים

צפו: היו"ר המכהן לואיס סגורה והמתחרה שלו מרסלו טינלי לא הצליחו לשבור ביניהם את השוויון לאחר שמישהו הצביע פעמיים. האירוע, כולל הקללות והעצבים של הוועדה המארגנת, שודר בערוץ היוטיוב של ההתאחדות. רק בארגנטינה

לואיס סגורה יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית. AP
סגר על דיל אחרי כל הפארסה. סגורה/AP

בהתאחדות הארגנטינאית בנו על ערב חגיגי. בשעה שבע בערב, בזה אחר זה, החלו חברי ההתאחדות להיכנס לקלפי ולהצביע על המועמד אותו הם בחרו להיות יו"ר ההתאחדות הבא.

ההתמודדות המרתקת והצמודה בין היו"ר המכהן לואיס סגורה, שהחליף ב-2014 את חוליו גרונדונה המנוח שהחזיק בתפקיד 35 שנה לבין מרסלו טינלי, סגן נשיא סן לורנסו, הביאה לכך שהאירוע אפילו שודר בערוץ היוטיוב הרשמי של ההתאחדות.

".

בחירות ליו"ר ההתאחדות הארגנטינאית. AP
75 מצביעים, 76 קולות/AP

אלא שאחרי קצת יותר משעה וחצי של בחירות, התבררה הפארסה הגדולה. "רק בארגנטינה", אם תרצו: בהתאחדות הארגנטינאית יש 75 חברים, אשר לכל אחד מהם זכות הצבעה בודדת כמובן. זה לא הפריע לבחירות להסתיים בשוויון 38:38, כלומר, עם 76 הצבעות. השחיתות שוב הרימה את ראשה.

לאחר ספירה אחת, ועוד אחת ועוד אחת של הקולות, החברים בחדר כבר החלו להבין שמשהו השתבש. אחד מאנשי הוועדה שספרה את הקולות צעק "בני זונות, מה עושים עכשיו?" בעוד האחרים החלו לתהות איך ייתכן שנוצר שוויון 38:38. בסופו של דבר, אחד מאנשי הוועדה הציע לבצע הצבעה חוזרת, הפעם בהרמת יד, אלא שאז התברר שחלק מהמצביעים סיימו לשלשל את הפתק שלהם ועזבו לבתיהם, המרוחקים מאוד מבואנוס איירס הבירה, בה נערך האירוע.

הפארסה הזו הסתיימה, בערך, כעבור כשעה נוספת, לאחר שסגורה אמר: "אנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד יוצאת דופן. לצערנו, כולנו ראינו מה קרה ובכל מקרה, התוצאה הייתה צריכה להיות 37:38 למישהו, אנחנו רק לא יודעים למי. כך או כך זה היה כמעט שוויון ולכן נקים רשימה משותפת

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ככה זה נראה בזמן אמת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully