וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמית': "אין לי רגשות מיוחדים כשאני מגיע לחיפה", הדר: "פיספוס"

4.12.2015 / 16:42

פורוורד הפועל ירושלים התייחס ל-84:86 על האקסית מכבי חיפה: "ידענו שיהיה קשה, יש כאן אווירה טובה". מאמן המפסידה: "חזרנו עם אופי, אבל צריך לנצח". פרנקו: "ריבוי המשחקים הוא לא תירוץ"

שחקני הפועל ירושלים חוגגים/יוסי ציפקיס

האלופה הפועל ירושלים שבה היום (שישי) למקום הראשון בטבלה אחרי שניצחה 84:86 את מכבי חיפה ברוממה אחרי הארכה. הירושלמים התקשו מאוד וסל של רנה רוז'ו שלח את המשחק ל-5 דקות נוספות, אך יפתח זיו החטיא שתי זריקות עונשין והעניק לירושלים ניצחון שלישי ברציפות. חיפה הפסידה משחק בית אחרי 12 ניצחונות רצופים.

פורוורד הפועל ירושלים, דונטה סמית', אמר בסיום: "הם קבוצה טובה בבית, ידענו שיהיה קשה ובאנו לכאן ועשינו את העבודה. אין לי רגשות מיוחדים כשאני משחק בחיפה. זה חלק מהקריירה שלי בישראל ויש כאן אווירה נהדרת. אני שמח".

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו התייחס למשחק: "אנחנו צריכים עוד ללמוד. חוץ מקבוצה אחת במדינה הזו, קבוצות אחרות לא יודעות להכין את עצמם לשני משחקים בשבוע. הכל עניין של אנרגיות. לקחנו 21 כדורים חוזרים בהתקפה ואיבדנו 20. זה הכל ריכוז. אבל צריך ששחקנים יהיו מרוכזים וגם אני אבדוק אם אני יכול לעשות דברים אחרת".

"מכבי חיפה נלחמה והייתה אגרסיבית כמו שהיא יודעת, אנחנו לא היינו הפועל ירושלים. זה לא תירוץ שיש הרבה משחקים. מגיע גם לנו קרדיט, כי נכנסנו להארכה עם הראש למטה. חיפה באו עם מומנטום והיה צריך לדעת לעבור את הסופה ולנצח".

מאמן מכבי חיפה, רמי הדר אמר בסיום: "נתקענו קצת בתחילת המחצית השנייה, איבדנו את ההפרש והם עלו ליתרון, זה פיספוס. חזרנו בזכות האופי של השחקנים, עשינו התאמה שהייתה מתבקשת ועבדה, אבל בסופו של דבר צריך לנצח. אני מקווה שנתחיל רצף חדש של ניצחונות בבית, אני אוהב את הקבוצה הזו ונמשיך הלאה".

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"אוהב את הקבוצה". הדר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully