וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר ליורוליג: שון ג'יימס סיכם באולימפיאקוס עד תום העונה

דיווחים ביוון וספרד: היוונים, שמוליכים את בית ב' ביורוליג, ישלמו 20 אלף יורו כדי להתיר את חוזהו של אקס מכבי תל אביב מבילבאו. ג'יימס יחליף את פטריק יאנג שנפצע ועלול להיעדר תקופה ממושכת

שון ג'יימס, מילאנו. GettyImages
חוזר לבמה המרכזית. שון ג'יימס במדי מילאנו/GettyImages

שון ג'יימס חוזר ליורוליג. על פי דיווחים מהשעות האחרונות ביוון וספרד, סנטר מכבי תל אביב ובני השרון לשעבר סיכם היום (שישי) סופית את תנאיו באולימפיאקוס, ויצטרף לשורותיה כדי להחליף את פטריק יאנג הפצוע. היוונים ניהלו בימים האחרונים מו"מ עם בילבאו, הקבוצה בה שיחק מפתיחת העונה, ולבסוף הגיעו לסיכום לפיו הבאסקים יקבלו פיצוי של כ-20 אלף יורו בתמורה להתרת חוזהו של ג'יימס.

זו תהיה התחנה השלישית של ג'יימס (2.08, 32) במפעל הבכיר ביבשת, אחרי שלוש עונות במכבי תל אביב, במהלכן אף שימש קפטן הקבוצה, ועונה נוספת במילאנו אשתקד, בה מיעט לשחק. ג'יימס, שסבל מפציעות רבות לאורך הקריירה, נראה בתחילת העונה כמי שהצליח להשתקם ולו חלקית מהקשיים הפיזיים שחווה. בליגה הספרדית הוא רשם ממוצעים של 9.8 נקודות (73 אחוז מהשדה), 5.8 ריבאונדים ושתי חסימות, בעוד ביורוקאפ סיפק 8.4 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-2.1 חסימות למשחק.

באולימפיאקוס חיפשו זה כמה שבועות מחליף לסנטר פטריק יאנג, שקרע רצועה במהלך משחק היורוליג מול אנדולו אפס ועלול להיעדר עד תום העונה. ג'יימס צפוי להתחרות על דקות עם ניקולה מילוטינוב הסרבי ואות'לו האנטר האמריקאי, וינסה להמשיך יחד עם האדומים את העונה המצוינת שלה, בה רשמה עד כה הפסד אחד בלבד ביורוליג.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
חבר חדש. ספאנוליס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully