וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 84:86 את מכבי חיפה לאחר הארכה

האלופה חזרה למקום הראשון לאחר משחק דרמטי ברוממה. רוז'ו קלע עם הבאזר ושלח את המשחק להארכה, זיו לא עמד בלחץ, החטיא שתי זריקות ברגע קריטי וירושלים רשמה ניצחון שלישי ברציפות. הפסד ביתי לחיפה אחרי 12 ניצחונות רצופים. 20 נק' לדונטה סמית'

one
שחקני הפועל ירושלים חוגגים/יוסי ציפקיס

באיחור של שלושה שבועות, המחזור השישי בליגת העל בכדורסל ננעל היום (שישי) במשחק ההשלמה בין מכבי חיפה להפועל ירושלים, אותו ניצחה האלופה 84:86 אחרי הארכה. הירושלמים רשמו ניצחון שלישי ברציפות על אף שלא פתחו את המשחק טוב וירדו להפסקה בפיגור של 7 נקודות. בהמשך נכנסו חניכיו של דני פרנקו לעניינים, הצליחו לפתוח יתרון, אך לא הצליחו לברוח מהמארחת, שנשארה צמודה בזכות משחק טוב של וויל גרייבס וגרגורי ורגאס. המשחק הדרמטי נמשך עד הסיום, ירושלים נרדמה ואפשרה לגרגורי ורגאס לקחת ריבאונד התקפה אחרי קליעות עונשין ולשלוח את המשחק להארכה. הנדנדה נמשכה גם בהאכה, סמית' בלט מצד אחד, ברתולומיאו מצד שני, אך מי שעמדו על הקו בסיום הם מאט ג'נינג בשורות האלופה ויפתח זיו אצל המארחת. זה נגמר ב-4 החטאות ובניצחון דרמטי של הירושלמים. 84:86 בסיום.

שחקן מכבי חיפה, עוז בלייזר. יוסי ציפקיס
עוז בלייזר ברחבה האדומה/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

מחצית 1

ירושלים פתחה היטב ועלתה ל-6:10, אבל שתי שלשות רצופות העבירו את היתרון לחיפה. ההמשך היה צמוד והרבע הראשון הסתיים ב-17:17. ברבע השני היתרון החליף ידיים כמה פעמים, אבל במצב של 26:27 לירושלים, חיפה יצאה לריצת 2:10 ועלתה ליתרון נאה. גם כשהאורחת התקרבה מעט, חנן קולמן מיד הרחיק אותה עם סל מחוץ לקשת ובסיום המחצית זה 34:41 לחיפה.

מחצית 2

ירושלים פתחה את המחצית השנייה עם 0:8, ביצעה מהפך והמשחק שוב הפך לצמוד. נדנדת הסלים חזרה על עצמה והיתרון עוד פעם עבר מכאן לכאן. ירושלים הצליחה לעלות ל-47:52 ובכניסה לרבע האחרון זה 53:57 לזכותה. ברבע האחרון המתח גבר והיה ברור שמי שתשמור על ריכוז, תנצח. הקבוצה מהבירה כבר עלתה ל-62:69, אבל חיפה נגסה במינוס וביצעה מהפך גדול (71:72). דונטה סמית' השווה מהקו ואי ג'יי רולנד קלע סל משוגע שקבע 72:74, קצת פחות מחצי דקה לסיום. בהמשך התפתח דו קרב קליעות עונשין ובמצב של 75:77 לירושלים, די ברתולומיאו החטיא מהקו, אבל רנה רוז'ו קלע על הבאזר וקבע הארכה.

הארכה

הנדנדה המשיכה מצד לצד כשדונטה סמית' מצד אחד וג'ון דיברתלומאו מהצד השני מחזיקים את הקבוצות שלהם. מאט ג'נינג הלך לקו בשניות הסיום, אך לא עמד בלחץ והחטיא את שתי הזריקות. יפתח זיו הלך על הסוף וסחט עבירה, אך החטיא את שתי הזריקות שלו והעניק לירושלמים ניצחון 84:86.

שחקן מכבי חיפה, רנה רוז'ו. יוסי ציפקיס
סל משוגע על הבאזר. רוז'ו/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: וויל גרייבס 16, גרגורי ורגאס 15, רנה רוז'ו (13 ריבאונדים), רג'י באקנר וחנן קולמן (3 מ-8 לשלוש) 13 כל אחד, אלכס צ'וברביץ' 9, ג'ון דיברתלומיאו 5. שותפו ולא קלעו: יפתח זיו ועוז בלייזר.

קלעו להפועל ירושלים: דונטה סמית' 20, (13 ריבאונדים), בר טימור 17, אי ג'יי רולנד 15, דיאור פישר וליאור אליהו 11 כל אחד, מאט ג'נינג 8, יותם הלפרין וג'וש דאנקן 2 כל אחד. שותפו ולא קלעו: רפי מנקו וטוני גפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully