וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: ללא תומאס המורחק, אשדוד מארחת את הרצליה

4.12.2015 / 12:25

הקבוצה של צביקה שרף, שרצף הניצחונות שלה נקטע בשבוע שעבר, תנסה לגבור על היריבה מהשרון (19:45, ספורט 5), שניצחון שלה יעלה אותה לצמרת הגבוהה

דיאנטה גארט שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה (שמאל) מול שחקני הפועל תל אביב. לירון מולדובן
פורח בתקופה האחרונה. גארט/לירון מולדובן

המחזור העשירי בליגת העל ייצא מחר (שבת) לדרך עם המשחק בו תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את בני הרצליה (19:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, פיני רימון ואלי מרון). שתי הקבוצות נפגשו עד היום 15 פעמים בליגה הסדירה, כשהמאזן עומד על 7:8 לטובת אשדוד. יחד עם זאת, דווקא במשחקים בהיכל הקריה בעיר הנמל, עומד המאזן על שישה ניצחונות להרצליה ושני ניצחונות בלבד לאשדוד.

רצף הניצחונות של אשדוד נקטע ביום ראשון האחרון כשהקבוצה של צביקה שרף הפסידה בראשון לציון במשחק דרמטי. מלבד ההפסד איבדה אשדוד ברבע האחרון את הפורוורד-סנטר צ'ארלס תומאס, שנגח בניצן חנוכי מראשון לציון, הורחק והושעה מהמשחק מחר. בהיעדרו של תומאס, שקולע העונה 18.6 נקודות למשחק, הקו הקדמי של שרף דליל מאוד וכולל את מיקל גלאדנס, יהונתן שולדבראנד ואור סולומון. עם זאת, באשדוד מאמינים שבעזרת דחיפת הקהל, והיכולת המצוינת של דיאנטה גארט בתקופה האחרונה, הם מסוגלים להמשיך ביכולת הטובה ולנצח.

חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים, מציבים את הקבוצה מהשרון עם הזדמנות לחזור לצמרת הגבוהה בליגה. בהרצליה מודעים לעובדה שבשבועיים האחרונים הם השיגו שני ניצחונות חשובים על הפועל תל אביב ומכבי קרית גת, אך הציגו יכולת לא מספיק משכנעת, ומסבירים זאת בעיקר בהיעדרותו של הגארד-פורוורד דרו קרופורד, שסובל מפציעה בשרירי התאומים ונמצא בספק קל למשחק באשדוד. מי שתפס מנהיגות במשחקים האחרונים הוא ג'יימס סינגלטון, שרשם במשחקים ללא קרופורד 16 נקודות ו-10.5 ריבאונדים למשחק. גם ג'מאר סמואלס, שעד המשחק נגד קרית גת רשם פחות מ-2 נקודות למשחק, נכנס לעניינים בשבוע שעבר עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים בניצחון באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully