וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אשם" בפרשת הפקס של ריאל תוקף: "מה שקורה שם עצוב מאוד"

בספרד עדיין לא נרגעים מפרשת צ'רישב: השופט ששלח את הפקס מגיב לטענות ומפנה אצבע מאשימה, ראמוס זועם על הציוץ המתריס של פיקה, וברחבי הליגה מודים: "עכשיו ברור שזו פאשלה עצומה"

one

הכדורגל הספרדי עדיין סוער בעקבות פרשת הפקס המוזרה של ריאל מדריד, במסגרתה שיתפה את דניס צ'רישב שלא כחוק ובעקבותיה עלולה להיזרק מהגביע הספרדי. אחרי ההתגוננות של נשיא ריאל פלורנטינו פרס אמש (חמישי), והטענות שהעלה לפיהן לא ניתן להעניש את הבלאנקוס משום שצ'רישב לא ידע על הרחקתו, באים גם הריקושטים.

הבוקר פורסם ב'אס' ראיון עם אמיליו גונסאלס רוסאנס, שופט עבר ספרדי המקורב לריאל, שהואשם על ידי גורמים בריאל כאחראי למחדל. רוסאנס, שזעם על הציטוטים שהובאו נגדו, טוען כי התריע בפני ריאל מספר פעמים בזמנים שונים על הסטטוס של צ'רישב, וכי כשניסה ליצור קשר עם הקבוצה לפני המשחק, איש לא נענה לו.

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס, עם דניס צ'רישב. GettyImages
בספרד לא נרגעים. צ'רישב מוחלף/GettyImages

"שלחתי לריאל פקס לפני כמה חודשים, ווידאתי פעמיים שהוא הגיע. אין שום סיכוי שהם לא קראו אותו. בפירוש נאמר לי 'לא לדאוג'. אמרו לי שיחזרו אליי לגבי זה, ועד היום אני מחכה", שחזר. "לפני המשחק, כשראיתי שצ'רישב מופיע בסגל, עשיתי הכל כדי למנוע את זה ברגע האחרון. שלחתי אזהרה נוספת, אבל מכיוון שאני לא עובד של המועדון, היה לי קשה מאוד להשיג מישהו שם. התקשרתי כמה פעמים, אבל לא הצלחתי לתפוס אף אחד שיהיה מוכן להקשיב למה שיש לי לומר. למען האמת, עצוב מאוד מה שקורה שם. אפשר לעשות טעויות, זה אנושי, אבל במקרה הזה אני פשוט לא מבין מה קרה".

בספרד המשיכו לעסוק בהרחבה בנושא. על פי דיווחים במדריד, סרחיו ראמוס זעם על הציוץ המתריס של בלם ברצלונה ג'רארד פיקה, התקשר אליו ודרש ממנו "בזעם" להסיר את הציוץ ולהתנצל פומבית. כמו כן, נכתב כי "ראמוס מעוניין להיפגש עם פיקה פנים אל פנים כדי ללבן את העניינים ביניהם". אנדר איטוראספה מבילבאו לא היסס לתקוף את ריאל בעקבות טיפולה בפרשה ואמר הבוקר: "זה מקרה שיכול לקרות במועדון קטן, לא במועדון ענק כמו ריאל מדריד. נראה שקורים דברים מוזרים מאוד שם, ברור שהייתה שם פאשלה עצומה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הציוץ של פיקה

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד (ימין) מול ג'ראר פיקה שחקן ברצלונה. paul white, AP
ראש בראש. ראמוס ופיקה/AP, paul white

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully