וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמר לא סובל מקרע בשריר, יחמיץ את המשחק מול אילת ביום שני

4.12.2015 / 18:25

הגארד האמריקאי עבר MRI שגילה כי יש לו רק מתיחה. הוא ישוב לפעילות בהדרגה וינסה להיות כשיר למשחק הקריטי מול באמברג בחמישי. הצהובים היו מרוצים מהאופי בניצחון החוץ על ססארי

אימג'בנק GettyImages

לאחר הפסדים המביכים בירוליג, מכבי תל אביב שמרה אמש (חמישי) על סיכוייה להעפיל לטופ 16 אחרי שגברה 74:76 על ססארי האיטלקית. הערב יעקבו הצהובים אחרי משחקה של יריבתה העיקרית על ההעפלה לשלב הבא, דרושפאקה הטורקית, שתארח את מלאגה הערב. בחדר ההלבשה אמר טבק לשחקנים כי "יש עוד עבודה, אבל הצגנו הערב מנטליות שונה על המגרש. הראינו אופי כקבוצה". לאחר המשחק דיברו ביניהם ראשי הקבוצה על מרקז היינס, אקס מכבי תל אביב, שסיים את המשחק עם 26 נקודות וכמעט גרם להפסד של מכבי תל אביב. "הוא כנראה רצה לנקום", אמרו בקבוצה.

הגארד האמריקאי של מכבי תל אביב, ג'ורדן פארמר, עבר היום בדיקת MRI ובה התברר כי הוא סובל רק ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא מקרע, דבר ממנו הצהובים חששו מאוד. פארמר ישוב לפעילות באופן הדרגתי. הוא יחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב בליגה מול הפועל אילת, ביום שני הקרוב וינסה להיות כשיר למשחק הקריטי נגד באמברג ביורוליג ביום חמישי.

מרקיז היינס שחקן דינמו ססארי מול בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
רצה לנקום. היינס/GettyImages

הצהובים יתרכזו עתה בעליה לשלב הבא, ויעבדו עם השחקנים גם על פן המנטלי כדי להצליח להשיג ניצחונות במשחקים שנותרו לה כדי לעלות. "בשבוע הבא תהיה מלחמה בהיכל", מבטיח אחד מאנשי הקבוצה.

המאמן ז'אן טבק סיכם: "זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו, לא רק בגלל שהשארנו סיכוי ותקווה להגיע לטופ 16, אלא עבור הזהות שלנו כקבוצה. חלק מהשחקנים שלנו סובלים מחוסר ביטחון והיום ראיתי תשובה ודרך להשיג זהות כקבוצה. הצגנו הגנה מצוינת ולא הרשנו ליריבה לקלוע המון נקודות".

גיא פניני הוסיף: "במצב אליו נקלענו הכי חשוב זה הניצחון, ואת זה עשינו. ברור שהיינו יכולים וצריכים לעשות את זה יותר קל, כבר היינו כמה פעמים ביתרון גדול, אבל השורה התחתונה היא החשובה. גם אם זה לא יפה, גם כשקשה, בשלב הזה הכי חשוב הוא להשיג ניצחונות בכל מחיר. הלחץ גם משחק תפקיד ואסור לשכוח ששיחקנו בלי שני שחקנים מאוד חשובים. היינו מאוד אגרסיביים ברוב דקות המשחק. אני מאוד מקווה שעכשיו, אחרי שהשגנו את הניצחון, נעלה על דרך חדשה וטובה. בשבוע הבא אנחנו בבית ועם הדחיפה של הקהל ניראה יותר טוב. הצגנו מנטליות אחרת במהלך המשחק,שיחקנו ללא שני שחקנים מאוד חשובים, ג'ורדן פארמר ודווין סמית', אך שחקנים הציגו אופי כדי להשיג את הניצחון".

עדכון ראשון: 8.25

עוד באותו נושא

יורוליג: האפשרויות של מכבי תל אביב לקראת המשך הדרך

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully