וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: האפשרויות של מכבי תל אביב לקראת המשך הדרך

3.12.2015 / 22:05

הצהובים יקוו להפסד של דרושפאקה מול מלאגה, וגם כך הם יצטרכו לנצח את באמברג בבית ובמחזור הסיום בטורקיה. ניצחון של דרושפאקה יסבך את הקבוצה של ז'אן טבק, שאמר: "נקווה לנצח בכל המשחקים"

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב הייתה שותפה הערב (חמישי) למשחק חלש מאוד, אבל למרות זאת הצליחה לנצח בפעם השנייה ביורוליג העונה עם 74:76 בחוץ מול דינמו ססארי. הצהובים רשמו ניצחון שני מול הקבוצה האיטלקית החלשה, שנותרה הקבוצה היחידה במפעל ללא ניצחון העונה. כרגע, ולמרות קמפיין חלש מאוד, לקבוצה של ז'אן טבק יש עדיין סיכוי ריאלי לעלות לטופ 16.

מאנצ'ור מרקושווילי שחקן דרושפאקה. ברני ארדוב
הם יצטרכו לנצח את מלאגה. מרקושווילי/ברני ארדוב

כרגע, הצהובים במאזן 6:2 כשנותרו עוד שני משחקים בשלב הבתים: בבית מול באמברג ובחוץ מול דינמו דרושאפקה. עכשיו, מכבי תל אביב תלויה בדרושאפקה. אם הטורקים ינצחו מחר את מלאגה, אז מכבי תל אביב תצטרך לנצח את באמברג, לקוות שדרושאפקה תפסיד לצסק"א מוסקבה בחוץ ואז לנצח בטורקיה ב-12 נקודות הפרש לפחות. אם דרושאפקה תנצח את מלאגה ותנצח גם במוסקבה את צסק"א (או שמכבי תל אביב תפסיד לבאמברג בבית), הם יעלו לטופ 16. אם דרושאפקה תנצח את מלאגה, אבל תפסיד במחזור הבא ומכבי תל אביב תנצח את באמברג, הרי שהצהובים יצטרכו ניצחון ב-12 נקודות לפחות במחזור הסיום.

אם דרושאפקה תפסיד מחר למלאגה, היא תהיה עם מאזן 5:3. במצב כזה, הצהובים יצטרכו לנצח את באמברג ולקוות להפסד של מלאגה במוסקבה. במצב כזה, הצהובים יצטרכו לנצח בדרושאפקה, כשגם ניצחון בנקודה יספיק להם שם. במקרה שמכבי תל אביב תפסיד לבאמברג ודרושאפקה תנצח במוסקבה, הטורקים יעלו לטופ 16. אם השתיים יפסידו במחזור הבא, הרי שמכבי תל אביב גם תצטרך לנצח ב-12 במחזור הסיום בטורקיה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק. אדריאן הרבשטיין
עדיין יש סיכוי. טבק/אדריאן הרבשטיין

גיא פניני אמר: "ראינו וידיאו, דיברנו, כולם נותנים הכל על המגרש ולפעמים זה לא מספיק. אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה ועדיין יש לנו סיכוי. כל עוד זה בשליטתנו, נעשה כל מה שאפשר כדי להעפיל לטופ 16".

המאמן ז'אן טבק סיכם: "היו לנו הרבה שחקנים בבעיית עבירות. אולי היו לנו אפשרויות טובות יותר בסיום על הספסל, אבל בגלל בעיית העבירות זה מה שקרה. אני שמח שהקבוצה הגיבה היטב וניצחה את המשחק. ננסה לנצח גם את המשחקים הבאים, לעשות הגנה טובה כמו שעשינו היום ולדאוג שכולם יהיו בריאים. נשארנו בחיים וזה הכי חשוב. זה היה ניצחון קריטי. השחקנים שיחקו הגנה חזקה ומכך אני בהחלט מרוצה. סבלנו מבעיית עבירות, אולי בגלל שהם רצו יותר מדי ושמרו חזק, אבל נשארנו ביחד והשחקנים עזרו אחד לשני והגיבו טוב למצב. עכשיו צריך לבנות מומנטום חיובי ואנחנו בהחלט יכולים לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully