וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גולן פולק הפסיד בקרב הראשון שלו ביפן

מדליסט הארד מאליפות העולם לא הצליח להכניע את סאשי אבינומה, היפני המצוין, וסיים את דרכו בסיבוב השני. גם גילי כהן, קמילה מינקאווה, שירה ראשוני ורוני שוורץ הודחו בשלבים המוקדמים

גילי כהן מול רוני שוורץ. ברני ארדוב
גילי כהן/ברני ארדוב

היום הראשון בתחרות גרנד סלאם טוקיו הסתיימה בטעם של אכזבה מבחינת הישראלים המשתתפים. גולן פולק (66 ק"ג), מדליסט הארד מאליפות העולם, מצא את עצמו מחוץ לתחרות כבר בקרב הראשון שלו. פולק הוגרל מול היפני המצוין מסאשי אבינומה, מי שהוכתר בשנה שעברה ולפני שנתיים כאלוף העולם. היפני השיג ווזארי שהספיק לו כדי להעפיל לשלב הבא.

גם אצל נבחרת הנשים לא נרשמו בשורות מעודדות. שירה ראשוני (48 ק"ג) ניצחה אמנם את יוריקו ווראשיה בזכות איפון נהדר, אבל בסיבוב השני היא נכנעה לספרדיה יוליה פיגוארואה באיפון אחרי שהישראלית השיגה ווזארי.

גילי כהן (52 ק"ג) לא צלחה את המשימה הראשונה שלה, שהייתה לעבור על פני איי שישמה היפנית. כהן ספגה ווזארי ובהמשך איפון וסיימה את דרכה בתחרות בשלב מוקדם. גם רוני שוורץ שהתחרתה באותו משקל הפסידה כבר בפתיחה: הקוריאנית דה סול פארק הכניעה אותה בווזארי. קמילה מינקאווה (57 ק"ג) הפסידה לסברינה פילזמוסר מאוסטריה, גם כן באיפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully