וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג ערך אימון מלא: "אני פרארי בלי מראה אחורית"

רכז קליבלנד השלים אימון לראשונה מאז יוני, אך סירב לנקוב בתאריך חזרה: "הורדתי חלודה, אני מרגיש טוב". בלאט מרוצה, ומדבר על הקושי לשחק מול הרכבים נמוכים: "צריך להתכונן לזה"

AP

בווידאו: דיוויד בלאט ושחקניו מחלקים מתנות בבית חולים בקליבלנד

מספר ימים לאחר שערך אימון חלקי עם חבריו, קיירי אירווינג השלים אמש (חמישי) אימון מלא ראשון במדי קליבלנד מאז תחילת סדרת הגמר של 2014/2015. אף על פי כן, הרכז סירב לנקוב בתאריך בו ישוב לפרקט. "לא תקבלו ממני כלום", אמר לעיתונאים. "לא אחוזים, לא תאריכים, כלום. אני מרגיש טוב. אני במקום מצוין, וזה כיף להיות פה עם החבר'ה ולהתאמן לצידם. הפעם הצלחתי לרוץ הלוך ושוב יותר, לבחון את הברך שלי ולעשות את המהלכים עליהם התאמנתי. הורדתי קצת חלודה, זה מה שהשבוע הזה עשה".

צפו באימון הבכורה של קיירי אירווינג העונה:

אירווינג דיבר על המטרות הקרובות שלו ואמר: "הדבר הכי חשוב עבורי הוא להתגבר על המחסום המנטלי, ופשוט להתחרות. גירד לי לחזור בשבועות האחרונים, וסוף סוף קיבלתי את האישור מהרופאים. אין מקום טוב יותר להיות בו מפה, עם האחים שלי. אנחנו משפחה גדולה. יש לי עוד דברים לעשות עד שאוכל לחזור לשחק, אבל השבוע הזה היה נהדר. אני לא מתכוון לקחת ימי מנוחה רק כדי להיות זהיר. יש בי את האש התחרותית וכשיאשרו לי לשחק, אשחק. לא אסתכל אחורה. אני פרארי בלי מראה אחורית".

גם אימאן שאמפרט התלבש וערך אימון חלקי, מה ששימח מאוד את דיוויד בלאט: "זה בהחלט מוסיף לנו עוד תחרותיות באימון, ורמת האנרגיות היתה גבוהה. שניהם התאמנו די טוב".

על המפגש עם ניו אורלינס בכלל ואנתוני דייויס בפרט בלילה שבין שישי לשבת אמר בלאט: "אנתוני שילוב של כל כך הרבה דברים עם האורך שלו, היכולת שלו להשפיע על המשחק בשני צידי המגרש, היכולת שלו לרוץ, לקלוע מבחוץ, התחרותיות שלו. קשה להתכונן אליו כי הוא עושה כל כך הרבה דברים". המאמן התייחס גם לקושי של קליבלנד לשחק מול הרכבים נמוכים: "צריך להתכונן לזה כי זה הופך יותר ויותר נפוץ בליגה. אני רגיל לראות את זה מעבר לים, באירופה זה קיים המון זמן, וב-NBA של היום יש הרבה סמול בול".

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. Jason Miller, GettyImages
לא מוכן לנקוב בתאריך חזרה. אירווינג/GettyImages, Jason Miller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully