וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל הסדק בססארי: מכבי תל אביב עצרה את הבצורת, גם זה משהו

3.12.2015 / 23:55

התמונות היו קשות לצפייה, החוליים עלו וצפו מחדש והיכולת הזו לא תספיק מול אילת, אבל בערב כל כך נדיר (שבו אונואקו פוגע ב-100 אחוזים מהעונשין), עם ניצחון חוץ ראשון מזה 238 יום והופעת שיא של פניני, הצהובים יכולים לחייך. ויש גם תנחומים למרקיז היינס

אימג'בנק GettyImages

26 נקודות למרקיז היינס. בעשר ההופעות האחרונות שלו עם מכבי תל אביב - יחד! - הוא לא הצליח להגיע למספר הזה. ב-152 דקות הוא פגע ב-8 מ-43 מהשדה, וכהרגלו יותר הזיק מאשר הועיל. אבל 26 נקודות היו לאותו היינס הערב (חמישי), נגד אותה מכבי. הוא הגיע אליהן במשחק אחד בלבד, שבו שותף למשך 32 דקות, פגע ב-8 מ-12 מהשדה, ואז לרוע מזלו צילצל הגונג ובישר: מאני טיים.

על היינס נגזר כנראה להיות תמיד גיבור טרגי. את הכדור האחרון של העונה שעברה, שהיה אמור להציל את הצהובים מהפסד במשחק החמישי להפועל אילת, הוא האיש שזרק והחטיא. גם הפעם, ביום שבו העמיד שיא קריירה ביורוליג, הוא האיש שזרק את הכדור האחרון והמכריע, שיכול היה לסדר לדינמו ססארי ניצחון בכורה (או לפחות הארכה). אבל גם אותו הוא החטיא.

כמה פואטי היה ריבאונד ההתקפה של ג'ו אלכסנדר, שגם הוא הלך לשום מקום - ממש כמו הקבוצה כולה. אלופת איטליה המכהנת עומדת להיות הראשונה בתולדות ארץ המגף שחותמת עונה שלמה ללא ניצחון במפעל הבכיר.

מכבי תל אביב ניצחה את ססארי 74:76

איך מכבי תל אביב תעלה לטופ 16? כל התרחישים

אהרל'ה ויסברג | מאחורי הק?ל??עים בפייסבוק

מרקיז היינס שחקן דינמו ססארי מול בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
בכנות, למה ציפיתם? היינס/GettyImages

התמונות היו קשות לצפייה, ופועלי האולם ב"פאלאסרה דימיני" יידרשו לעבוד שעות נוספות במהלך סוף השבוע כדי לשקם את הסדקים שנותרו בלוחות הסלים ממופע האימים הזה. לרגע נדמה היה שקאזרטה מודל 1992 חוזרת לחיים: גם היא אירחה את מכבי כשבאמתחתה שבעה הפסדים בשבעה משחקים, אבל היא ניצחה בנקודה הודות לסל ניצחון של פרדיננדו ג'נטילה. לססארי, כאמור, אין את ג'נטילה. יש לה את היינס.

ז'אן טבק ושחקניו השיגו את הניצחון בדרך הכי סיזיפית ומכוערת, אחרי שהשכילו לאבד יתרון נוח ומבטיח, וחשפו מחדש את כל החוליים שלהם, כאילו שהספקנו לשכוח. אבל לתל אביבים אין זמן להתעסק בזוטות כמו יופי, אטרקטיביות, חוכמה ויעילות. הם הכפילו את מאזן הניצחונות שלהם והחזירו לחיים את תקוותם לשרוד.

הצהובים לא פיגרו הערב אפילו לרגע, וזה דבר שבעבר היה אולי מובן מאליו, אבל לא קרה להם בעשרת משחקיהם האחרונים ביורוליג. זה גם היה ניצחון החוץ הראשון שלהם מאז אותו ערב, ב-9 באפריל. 238 ימים הם חיכו לזה, והמשחק ההוא, בברלין נגד אלבה, היה האחרון שלהם בטופ 16. האם הניצחון הלא הרואי בעליל נגד האסופה הססארית יביא אותם בחזרה לשם?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול רוק סטיפביץ' שחקן דינמו ססארי. GettyImages
ניצחון בצורה הכי סיזיפית ומכוערת שיש. אוחיון/GettyImages

לפחות היו כמה וכמה שחקנים שניצלו את הבמה כדי לרשום ציוני דרך משמעותיים יותר ומשמעותיים פחות. אחרי 43 הופעות רצופות, ג'ורדן פארמר החמיץ לראשונה משחק ביורוליג - ואחרי יותר משלוש שנים הצליחה מכבי לנצח בחוץ ללא דווין סמית'.

דראגן בנדר חגג את השלשה הראשונה שלו בזירה האירופית; סילבן לנדסברג השווה את שיאו העונתי כבר בתחילת הרבע השני וסגר על 19 נקודות, פי שלושה מהממוצע שלו; גיא פניני, על 16 נקודותיו, סגר את הופעת השיא שלו מאז הפציעה.

ואפילו ארינזה אונואקו, האיש שעמד עד הערב על 9 מ-33 מהקו בכל המסגרות, סגר לראשונה משחק שלם עם 100 אחוזי עונשין. ביום כזה, כנראה, באמת שאי אפשר להפסיד.

פעם, אחרי ניצחונות אפרוריים מול יריבות חלשות בליגה, דבקו הצהובים בקלישאה ש"היכולת הזאת לא תספיק ביום חמישי באירופה". העולם התהפך: מה שעבד בססארי, עלול לאבוד מול הפועל אילת. עזבו אתכם מטופ 16, בפני מכבי תל אביב עומדת מטרה נעלה בתחילת השבוע - למחוק את המאזן השלילי שיש לה העונה בכל המסגרות. היא על 9:8, ומי יודע מה יילד יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully