וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: צ'ארלס תומאס הורחק ממשחק אחד בעקבות הנגיחה בחנוכי

3.12.2015 / 20:03

הפורוורד-סנטר האמריקאי ייעדר ממשחק הליגה נגד בני הרצליה לאחר שנגח בגארד מכבי ראשון לציון. בנוסף, נקנס בסכום כולל של 22 אלף שקלים. חולון נקנסה ב-5,000 שקלים בגין זריקת מצת

one

בווידאו: מכבי אשדוד מפסידה למכבי ראשון לציון

בית הדין של איגוד הכדורסל גזר היום (חמישי), כצפוי, עונש הרחקה של משחק אחד בפועל ומשחק אחד על תנאי על פורוורד-סנטר מכבי אשדוד/באר טוביה צ'ארלס תומאס וקנסה אותו בעשרת אלפים שקלים נוספים מעבר לקנס האוטומטי בגובה 12 אלף שקלים. ההרחקה של תומאס הגיעה בעקבות הנגיחה ששלח לפניו של שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי במשחק הליגה בין הקבוצות ביום ראשון האחרון. בעקבות ההרחקה ייעדר תומאס ממשחק הליגה של הקבוצה נגד בני הרצליה ביום שבת.

"מדובר בפגיעה פיזית בפניו של שחקן יריב שעלולה הייתה לגרום לנזק של ממש ועצם העובדה שהמקרה הסתיים ללא פגיעה ממשית, איננה מפחיתה מחומרת העבירה", כתב בית הדין של האיגוד בפסיקתו. ההחלטה להעמיד את תומאס לדין ולדרוש הרחקה הגיעה בעקבות החלטת היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל עו"ד רונית אמיר-יניב להעמיד לדין ולהרחיק בסופו של דבר את גארד אשדוד אייזיאה סוואן, בשעה ששיחק בעונה שעברה במכבי ראשון לציון כשנגח בשחקן הפועל חולון שלומי הרוש בזמן רבע גמר הפלייאוף.

בנוסף, עמדה הפועל חולון לדין בגין זריקת מצת במשחק נגד הפועל אילת ונקנסה ב-5,000 שקלים. בפועל בית הדין הקל בעונה של הקבוצה מכיוון שזו ערבה את המשטרה, פעלה לזיהוי האוהד ותפיסתו על ידי המשטרה ואף הגישה נגדו תלונה.

אוהדי הפועל חולון. יוסי ציפקיס
הקבוצה נענשה. אוהדי חולון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully