וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הפסידה גם בניו אורלינס, לברון לא קלע בהארכה

קינג ג'יימס היה ענק וקלע 23 מ-37 הנקודות שלו ברבע האחרון, אך בחמש הדקות הנוספות בעיקר מסר וראה את לאב (15 נקודות) וסמית' מחטיאים, בדרך להפסד שני ברציפות - הפעם 114:108. שיקגו עלתה למקום הראשון במזרח

AP

בווידאו: לברון ג'יימס מדבר בסיום המשחק

מאזן: 6:13

המשחק הבא: בחוץ מול מיאמי, בלילה שבין שבת וראשון

מדד הטריו: לברון ג'יימס היה ענק בזמן החוקי עם 37 נקודות (23 מהן ברבע האחרון), אך לא קלע כלל בהארכה. ג'יימס הוסיף 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. קווין לאב תרם 15 (0 מ-5 ל-3) ו-10 ריבאונדים. קיירי אירווינג שחזר להתאמן עדיין לא התלבש.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
הפסד דרמטי. בלאט/AP

קליבלנד ודיוויד בלאט רשמו הלילה (בין שישי לשבת) הפסד שני ברציפות, כשנכנעו 114:108 בניו אורלינס וירדו למאזן של 6:13. הקאבס הצליחו להשלים קאמבק יפה בדקות ההכרעה אך קפאן בהארכה, ויקוו להתאושש מול מיאמי מחר. ניו אורלינס, מצידה, עוצרת רצף של ארבעה הפסדים. אגב, בזכות הפסד הקאבס הלילה, שיקגו עלתה למקום הראשון במזרח.

האורחת פתחה בסערה, כששלוש שלשות רצופות של ג'יי אר סמית' העלו אותה ל-4:13 מוקדם ויתרון 21:27 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני נכנסו טייריק אוונס, אנתוני דייויס וריאן אנדרסון לעניינים, אך קווין לאב דאג שהיתרון יישאר בצד של קליבלנד, וקבע 52:53 עם הירידה לחדרי ההלבשה. הפליקנס השלימו מהפך, עלו ל-70:82 לקראת סיום הרבע השלישי ו-85:96, חמש דקות לסיום.

גמור? ממש לא. ברגע הזה לקח לברון ג'יימס פיקוד, דאג לקאמבק כמעט בכוחות עצמו והשלים ריצת 2:16 כדי לקבוע 98:101 לקאבס, דקה ו-15 שניות לבאזר. אנתוני דייויס החזיר את היתרון לאורחת, לברון דאג לקלוע בצד השני, ובפיגור 103:102 החטיא אוונס, ומיד ביצע עבירה על ג'יימס, שקלע פעמיים מהקו והעלה את קליבלנד ל-102:105. אלא שהדרמה לא נעצרה שם: ג'רו הולידיי צלף שלשה ענקית בצד השני, השווה ל-105:105 בנקודה ה-23 שלו ברבע האחרון, והותיר לקאבס הזדמנות אחרונה לנצח את המשחק, עם 8 שניות על השעון. הפעם לברון התפשר על זריקה מבחוץ במקום לחדור לסל, הכדור יצא והקבוצות הלכו להארכה.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
נגמר לו האוויר. לברון/רויטרס

ההארכה, עם זאת, היתה שייכת לאנתוני דייויס, שהשתלט על המשחק וקבע 108:113 לקבוצתו, שתי דקות לסיום. קווין לאב ניסה להציל את המצב אך לא הצליח, וכמוהו גם ג'יי אר סמית', שהחטיא שני ניסיונות שלשה גורליים. לברון בעיקר מסר בהארכה, וסיים אותה ללא נקודות כלל.

סמית' בכל זאת היה הקלע השני של הקאבס הלילה עם 18 נקודות (6 מ-13 ל-3), אך מלבדו, מלבד לברון ומלבד לאב, אף שחקן אחר לא קלע בספרות כפולות. את המנצחת הוליך דייויס עם 31 נקודות, 12 ריבאונדים ו-4 חטיפות, אריק גורדון הוסיף 19 וריאן אנדרסון 18.

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב מול שחקן ניו אורלינס פליקנס דאנטה קנינגהאם. רויטרס
ניסה להציל את המצב ולא הצליח. לאב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully