וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוויל: "שיחקתי במסטאייה ואני מכיר את המסורת, רוצה לנצח בכל משחק"

מאמנה החדש של ולנסיה ערך מסע"ת ראשונה: "נרגש להיות פה. זה מועדון ענק, לא אעליב את השחקנים ואגיד שנשחק כמו יונייטד. קיבלתי עצות מפרגוסון". אחיו, פיל יהיה עוזר מאמן: "הוא איש עבודה"

one

בווידאו: ולנסיה מפסידה לסביליה

אחד המינויים המסקרנים של השנה בכדורגל העולמי נכנס היום (חמישי) לתוקפו כששחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד, גארי נוויל ערך את מסיבת העיתונאים הרשמית שלו בתור מאמן ולנסיה. נוויל אגב, לא יעמוד על הקווים במשחק הקרוב מול ברצלונה.

נוויל פתח ואמר: "אני מאוד נרגש להיות פה ואני מבין את האחריות שקיבלתי. למה פה אתם שואלים? קיבלתי שיחה ביום ראשון בערב ואמרתי לעצמי שזה מועדון גדול ושזו הזדמנות אדירה עבורי ולכן החלטתי לקבל את ההצעה. אני מתכנן להישאר פה, הילדות שלי יעברו ללמוד בוולנסיה ואני מתכנן להשתקע פה. אני יודע ששום דבר בכדורגל לא קבוע, זה בסדר".

"לא הייתה לי הכנה של טרום עונה ולא משחקי ידידות. נצטרך לבחור את השחקנים הנכונים מיד כדי להשיג ניצחונות. אני מודע למסורת של ולנסיה ובמה המועדון מאמין, שיחקתי בעבר במסטאיה ויש לקהל הזה הרבה כוח, אני רוצה לשחזר את זה. הדבר החשוב עכשיו הוא להשיג ניצחונות ללא כל קשר לשיטה, יש לנו משחקים גדולים בפתח".

נוויל התייחס על השיחה שערך עם רוי הודג'סון אחריה קיבל את האישור לטוס לספרד: "רוי הבין לחלוטין את ההזדמנות הזאת וכך גם ההתאחדות האנגלית. הם היו מאחורי ב-100 אחוזים. אני אמשיך עם אנגליה עד היורו כי אני רוצה להשלים את המשימה, אך ולנסיה מבחינתי היא העדיפות ב-95% עד 99%".

גארי נוויל מאמן ולנסיה. AP
נרגש. נוויל/AP

על העובדה שפרשן בשנים האחרונות אמר: "דיברתי על הרבה מאמנים בשנים האחרונות, זה הזמן בשבילי לנסות. אני מכיר רק דרך אחת וזה לנצח כל משחק. זה הציפייה המינמלית של כל אוהד שבא למגרש".

נוויל לא שכח גם את אחיו, והודיע רשמית כי יהיה אחד מעוזרי המאמן שלו: "פיל ואנגולו יהוו חלק משמעותי מהצוות המקצועי. אני לא דיקטטור. פיל הוא איש עבודה מוכשר. שנינו יודעים לעבוד יחד ואנחנו נפעל בשיתוף פעולה. גם אלכס פרגוסון הציע לי עצות, בוודאי שלקחתי אותן".

נוויל המשיך: "הציעו לי הצעות במשך 5 השנים האחרונות, אך התזמון אף פעם לא היה טוב. אני לא הולך להעליב את ולנסיה ולהגיד שנשחק פה כדורגל כמו ששיחקתי במנצ'סטר יונייטד. אמרתי לשחקנים שאני מאושר להיות פה ואני אתן את הכל עבורם. אני מצפה שגם הם יחזירו לי באותה מטבע".

על קשיי השפה אמר נוויל בחיוך: "יש לי קצת קושי למצוא מורה שיקום ב-6:00 בבוקר כדי ללמד אותי, אבל אנחנו נסתדר".

נוויל פוגש לראשונה את השחקנים

גארי נוויל מאמן ולנסיה. AP
קיבל עצה מפרגי. נוויל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully