וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: הפועל ירושלים מגיעה לרוממה

3.12.2015 / 16:11

הפועל ירושלים יכולה לשוב לפסגת ליגת העל אם תנצח בחוץ במשחק השלמה מהמחזור השישי את מכבי חיפה (14:00, ספורט 5), שלא הפסידה בבית מאז פברואר 2015

one

משחקי המחזור השישי בליגת העל, שנפתחו לפני כשלושה שבועות, יימשכו מחר (שישי) עם משחק ההשלמה בו תארח מכבי חיפה את הפועל ירושלים (14:00, ספורט 5, שופטים: גילי עובד, דודי רומנו וניר קרן). המפגש מחר יהיה ה-80 בין הקבוצות בליגה הסדירה כשהמאזן עומד על 33:46 לטובת הפועל ירושלים. במשחקי הבית של מכבי חיפה עומדים הירוקים על מאזן חיובי של 20 ניצחונות לעומת 19 הפסדים. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים כשירושלים מנצחת בסיבוב הראשון, במשחק שפתח את העונה, ברוממה, חיפה מנצחת בסיבוב השני בארנה בירושלים, וירושלים ניצחה במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-32.

אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול טוני גפני שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
שוב נפגשים. גפני וצ'וברוביץ'/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה של העונה היא קבוצה שונה במשחקי הבית לעומת משחקי החוץ. בבית ניצחו הירוקים בכל ארבע המשחקים שלהם, כשהם קולעים 73.5 נקודות וסופגים 61.5 נקודות בלבד. בחוץ חיפה ניצחה פעם אחת בלבד בארבע משחקים, כשהם קולעים 70.2 נקודות וסופגים 82.5 נקודות. מאזן הבית הנהדר הזה לא צריך להפתיע כשחיפה עומדת על 12 ניצחונות ביתיים רצופים החל מסוף פברואר בעונה שעברה, ולמעשה הפסידה בפעם האחרונה בבית לפני תשעה וחצי חודשים. בקבוצה מאמינים שאחרי משחק הבית החיובי האחרון נגד נס ציונה, בו הציגו רג'י באקנר וג'ון דיברלתומיאו יכולת חיובית, הם יוכלו לחבר שני ניצחונות רצופים ולהצמד לחלק העליון של הטבלה. מי שפחות טוב לאחרונה הוא גרגורי ורגאס, שמאז החל לשחק עם משקפי מגן בעקבות פציעה בעינו רשם 5 נקודות, 6 אסיסטים ו-4.6 איבודים למשחק.

אחרי מספר שבועות לא קלים, הצליחה הפועל ירושלים לרשום השבוע שני ניצחונות רצופים במשחקים לא פשוטים. בשבת יצאה הקבוצה של דני פרנקו מהקבר נגד הפועל תל אביב בדרייב אין, וביום שלישי ניצחה במשחק צמוד את גלאטסראיי הטורקית, מה שקבע שהאדומים עדיין יכולים לעלות לשלב הבתים השני ביורוקאפ. בירושלים מודעים לכך שהמשחק החשוב באמת בתקופה הקרובה הוא נגד א.א.ק אתונה ביום רביעי הקרוב בירושלים, וביקשו ממנהלת הליגה לדחות את משחק הליגה נגד מכבי קרית גת ביום ראשון, אך נתקלה בסירוב של הקבוצה הדרומית, והם יצטרכו להשלים ארבעה משחקים בשמונה ימים. מי שזכו לדקות רבות של מנוחה בשלישי, וצפויים לשחק לא מעט נגד חיפה הם בר טימור וטוני גפני. בירושלים יודעים שניצחון על מכבי חיפה יעלה אותם למקום הראשון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully