וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל מתעקש: "לא קיבלתי הודעת שחרור, אני מתאמן כרגיל"

הכוכב האדום צפויה להתיר את חוזהו של הרכז, שאמר: "הסיטואציה הזו לא בריאה, אנחנו בשיחות ואני מקווה שדברים יסתדרו". נשיא המועדון: "עד ה-17 בדצמבר לא נבצע שינויים בסגל"

גל מקל שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
סוף הדרך. גל מקל/GettyImages

גל מקל הפתיע לא מעט אנשים כשהחליט לחתום בקיץ דווקא בכוכב האדום בלגרד, אך היום (חמישי) דווח בסרביה שהרכז לא נמצא בתכניות של קבוצת הפאר הסרבית, שצפויה להתיר את חוזהו ובינתיים לא לכלול אותו בסגל.

"אני שחקן תחת חוזה ולכן אני לא יכול להרחיב במילים", אמר מקל. "לא קיבלתי שום הודעה על שחרור ביום האחרון. חזרתי להתאמן לא מזמן באופן מלא אחרי פציעה קטנה בקרסול, היום כבר היה לי אימון בבוקר ובערב אני הולך לאימון הקבוצה כרגיל. הסיטואציה בא אני נמצא לא בריאה כבר למעלה מחודשיים מסיבות שלא קשורות לכדורסל. פניתי לקבוצה ואנחנו בשיחות כבר תקופה, כל מה שאני יכול להגיד זה שהאנשים שלי מטפלים בנושא בתקווה שהדברים יסתדרו כמה שיותר מהר. חוץ מזה אני לא יכול להוסיף עקב היותי תחת חוזה".

נשיא המועדון הוסיף: "מקל הוא שחקן שלנו, תחת חוזה, ואנחנו לא מוותרים על אף שחקן שלנו. הוא חלק מהקבוצה, ועד ה-17 בדצמבר לא יהיו שינויים בסגל. אחר כך נראה באיזו ליגה נשחק, ונחליט על הסגל הסופי שלנו".

מקל, שמיעט לשחק ביורוליג במדי הקבוצה, לא שותף במשחקים האחרונים ומי שיחליפו בסגל של הכוכב האדום הוא מרכוס וויליאמס, הגארד האמריקאי הוותיק ששיחק במועדון בעונה שעברה ונרשם במקום הישראלי למשחק מחר. מקל, 27, שיחק עם הקבוצה הסרבית בארבעה משחקי יורוליג בלבד שבהם העמיד ממוצעים של 3.8 נקודות, 1.5 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-20 דקות למשחק, כאשר בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה מקל לא שותף, כולל בניצחון הגדול במחזור החולף על אלופת אירופה ריאל מדריד. כעת מקל, שהיה מחוזר נמרצות בקיץ על ידי מכבי תל אביב והפועל ירושלים, חוזר להיות פנוי ועשוי להוות מטרה לחיזוק של לא מעט קבוצות ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully