וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצחי המרתון המדברי באילת: כפיר מן ופגי קליידון

כ-1,500 רצים השתתפו בסוף השבוע באירועי המרתון המדברי באילת. כפיר מן ניצח בגברים עם זמן של 3:05 שעות , קליידון ניצחה אצל הנשים עם 3:26 שעות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-1,500 רצים השתתפו בסוף השבוע באירועי המרתון המדברי באילת שהתקיימו ביוזמת חברת מרתון ישראל ובשיתוף עיריית אילת ותאגיד התיירות העירוני. הרצים השתתפו בארבעה מקצים למרחקים של 5 ק"מ, 10 ק"מ, 21 ק"מ וריצה למרחק מרתון מלא של 42.2 ק"מ.

אל המקומות הראשונים בריצת המרתון הגיעו כפיר מן (גברים) ופגי קליידון (נשים) אחרי 3:05 שעות ו-3:26 שעות בהתאמה. המנצחים בשאר המקצים הם שגב אפלבאום (גברים) וקלסינה ג'נסן (נשים) בריצת חצי המרתון, סאמר חאסקיה (גברים) ואנטונינה רזניקוב (נשים) במקצה 10 ק"מ טגלעד לוגסי (גברים) וזואי הלפרין (נשים) במקצה ל-5 ק"מ.

אירועי המרתון המדברי הבינלאומי באילת מתקיימים זו השנה השנייה ברציפות ונחשבים ייחודיים בשל העובדה כי המרוצים נערכים בתנאי שטח מאתגרים מסביב לעיר אילת. כ-120 רצים מ-24 מדינות הגיעו להשתתף בהם. כמו כן, מספר הנשים שהשתתפו במרוץ היה גבוה יחסית והיווה 35% מכלל הרצים.
במרתון השתתף גם ראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי, שאמר כי אילת גאה לארח מרתון מדברי שמקבל במה בינלאומית. מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, אמר כי משרד התיירות משקיע בשנים האחרונות תקציבים במיתוג ישראל כארץ המרתונים מתוך הבנה שהספורט הוא מנוע תיירותי חזק. "נישה זו של תיירות עצמאית תופסת תאוצה בכל העולם ומחוללת תיירות בהיקפים עצומים", הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully