וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לספרד? דיווח באנגליה: ז'וזה מוריניו מועמד לוולנסיה

בממלכה טוענים שמאמן צ'לסי וריאל מדריד לשעבר, עשוי להגיע למסטאייה בקיץ במקומו של גארי נוויל שעשוי להתמנות למאמן נבחרת אנגליה: "הרבה אנשים בוולנסיה מאמינים שמוריניו יגיע בקיץ"

one

לא מעט גבות הורמו אתמול כאשר גארי נוויל מונה במפתיע כמאמנה החדש של ולנסיה במקומו של נונו, כאשר פיל נוויל, אחיו, ישמש כעוזרו. אולם, באנגליה מדווחים היום שהמינוי הזה הוא זמני עד תום העונה ומי שעשוי להחליף את האנגלי בתפקיד הוא לא אחר מאשר ז'וז'ה מוריניו, מאמנה של צ'לסי וריאל מדריד לשעבר.

פטר לים הבעלים של ולנסיה מכוון גבוה לקראת העונה הבאה וגורמים בספרד אמרו על האפשרות הזו: "הרבה אנשים בוולנסיה מאמינים שמוריניו יגיע לכאן בקיץ הבא, כאשר נוויל יחזור לאנגליה"

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. ברני ארדוב
יחזור לספרד? מוריניו/ברני ארדוב

חורחה מנדס, סוכנו של מוריניו, נמצא בקשר הדוק עם פיטר לים והמועדון הספרדי, מה שיכול להיות פקטור שישפיע על הגעתו של הפורטוגלי למסטאייה.

ומה באשר לנוויל? באנגליה טוענים שישנה אפשרות סבירה שמגן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, ימונה לאחר יורו 2016 כמאמנה החדש של נבחרת אנגליה אחרי ששימש כעוזרו של סטיב מקלארן בקמפיין המוקדמות המוצלח האחרון.

על מינויו המפתיע למאמן ולנסיה אמר נוויל אתמול: "אני נרגש מאוד לקבל הזדמנות כזו לאמן את ולנסיה. זה מועדון ענק ואני יודע מהימים שלי כשחקן עד כמה יש תשוקה אצל אוהדי הקבוצה". משחקו הראשון של נוויל כמאמן הקבוצה בתפקיד יהיה בליגת האלופות כאשר קבוצתו החדשה תפגוש את ליון סוגרת הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully