וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר סובל ממתיחה בשריר, לא יתלבש למשחק מול ססארי

3.12.2015 / 13:10

מכה לא פשוטה למכבי תל אביב לקראת המשחק מול האיטלקים (20:00, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציה). הגארד נפצע באימון וייבדק בימים הקרובים. פארמר: "יש עוד עונה ארוכה לפנינו"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי תל אביב תתמודד היום מול דינמו ססארי במסגרת המחזור השמיני ביורוליג (20:00, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציה) ותנסה להשאיר לעצמה סיכוי לעלות לשלב הבא. הצהובים ייאלצו להסתדר ללא ג'ורדן פארמר, שסובל ממתיחה. בסיום האימון אמש של הקבוצה הרגיש פארמר כאב חד, ומבדיקה ראשונית עולה כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הוא ייעדר מהמשחק ועם שובה של הקבוצה ארצה יעבור בדיקות מקיפות לבירור חומרת הפציעה.

מלבד פארמר, השחקנים מודעים היטב לעובדה כי השגת הניצחון הוא הכרחי. הצהובים הציגו משחק לא טוב מול מלאגה בשבוע שעבר, ורשמו בתחילת השבוע הפסד נוסף מול עירוני נהריה. התחושות בקבוצה קשות בעקבות ההפסדים ,כשגם המאמן ז'אן טבק הודה כי חלק מהשחקנים חשים חוסר אונים.

למעקב אחרי ורד כהן בטוויטר

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
יפספס את ססארי. פארמר ביציאתו לאיטליה/ניב אהרונסון

עוד לפני ההודעה שלא ייקח חלק במשחק, אמר פרמאר: "אנחנו עובדים כל הזמן ומנסים למצוא פיתרונות. יש לנו עדיין מתי להשתפר ולגדול. ללא ספק ההפסדים עושים את זה קשה יותר, לצערנו זה לא כמו דאודוראנט שמכסה על הכל, אנחנו עדיין מנסים למצוא את הפיתרונות ולהשתפר. ברור שאנחנו מאוד מתוסכלים, אף אחד מאיתנו לא רוצה להפסיד ולהיות במצב שאנחנו נמצאים בו. אנחנו צריכים למצוא דרך לקחת את התסכול ולנתב אותו לאנרגיות חיוביות".

פארמר הוסיף: "יש עוד עונה ארוכה לפנינו וננסה להשתפר בכל יום שעובר. חלק מהבעיה היא כמובן מנטאלית, כולם מאוד רוצים, אבל לא מוצאים את הדרך לפעול כיחידה אחת. אנחנו צריכים לשחק ביחד בשני צידי המגרש, עם ביטחון ועם תמיכה אחד בשני ואני חושב שזה מה שאנחנו מנסים לעשות".

לשאלה האם עוד נותר סיכוי השיב השחקן: "הסיפור עדיין נכתב ושום דבר עדיין לא הסתיים, אנחנו צריכים לצאת ולהמשיך לשחק, זה יכול להיגמר בצורה הכי מדהימה כי עדיין אנחנו בתמונה".

עוד באותו נושא

ז'אן טבק: "לא ישנתי בלילה. הסגנון שהיה עד עכשיו לא הצליח"

לכתבה המלאה
ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
ניצחון או הדחה. ז'אן טבק/ניב אהרונסון

"אנחנו יודעים שהזמן שלנו הולך ואוזל ואני יכול להבטיח שאף אחד מהשחקנים לא יוצא מחדר ההלבשה עם רצון להפסיד או לשחק רע, כולנו רוצים להצליח אחד בשביל השני ובשביל הקבוצה. לצערי עד עכשיו זה לא עבד כמו שרצינו או תכננו אבל אסור לנו להיכנע או להוריד את הראש, אנחנו חייבים להמשיך לעבוד".

פרמאר התייחס גם להודעת הפרישה של קובי בריאנט: "יש לי כל כך הרבה זיכרונות ממנו. הוא היה מאוד משמעותי עבורי בתחילת הקריירה. אמרתי לו כשהגעתי ללייקרס, כשהייתי בן 8, ראיתי אותו משחק וראיתי אותו מרחוק זוכה באליפות ועבורי אחרי כמה שנים להיות איתו על אותו פרקט ובאותו חדר הלבשה זה מדהים".

כשהפסדנו את האליפות הראשונה, זה גרם לנו להתחבר עוד יותר ובאמת עברנו דברים דומים למה שקורה כאן העונה וזה רק גרם לנו להתגבש ולהתקרב יותר כקבוצה. יש לי רק זיכרונות טובים ממנו, היתה לו קריירה מדהימה ואני מאחל לו המון בהצלחה עד סוף העונה וכמובן בחיים שאחרי הכדורסל".

עדכון ראשון: 10:42.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully