וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "עדיין מוקדם לדבר על חוזה חדש"

3.12.2015 / 10:30

מאמן מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ נגד הפועל כפר סבא: "ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי מתחזקות בינואר וגם אנחנו רוצים. על האפשרות ששחקנים יעזבו: "הכל אפשרי". דסה: "לא חושב שהעונש שספגה בית"ר ירושלים יעזור"

קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. קובי אליהו
כבר מצפה לאתגר הבא. סלבישה יוקאנוביץ'/קובי אליהו

מכבי תל אביב התאוששה מהר מאוד מהאכזבה בליגת האלופות עם 0:4 חלק על בני יהודה במחזור החולף וביום שבת מצפה לאלופה משחק חוץ מול העולה החדשה הפועל כפר סבא. כמו לפני כל משחק, הצהובים ערכו היום מסיבת העיתונאים השבועית שלהם לקראת המשחק בהשתתפות סלבישה יוקאנוביץ ואלי דסה המגן שהגיע מבית"ר ומתאקלם במדים החדשים.

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
בתקופה טובה. שחקני מכבי תל אביב באימון/קובי אליהו

יוקאנוביץ' התייחס למשחק הקרוב מול כפר סבא ואמר: "זה אתגר גדול וחשוב עבורנו. אני לא מצפה למשחק קל, אני מצפה שהם יגנו עם הרבה שחקנים וינסו להביך אותנו במתפרצות כפי שקרה לנו בעבר. אנחנו צריכים לשחק חכם ולנסות לפרוץ את המערך שלהם".

המאמן התייחס לניצחון על בני יהודה: "שמחתי על הניצחון, אבל אין לנו יותר מדי לשמוח. עכשיו מצפה לנו משחק חדש, אני זוכר הרבה משחקים שעשו לנו בעיות ובכדורגל מה שחשוב זה מה שמצפה לנו. אין ערובה לניצחון בשום משחק, נצטרך לעבוד קשה כדי לנצח".

על האפשרות לחיזוק בינואר: "חזרתי הרבה פעמים, ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד מנסות להתחזק. גם אנחנו רוצים להתחזק. אני מקווה שבעתיד נעשה עבודה טובה יותר באירופה, אני בחור שאפתן ואשמח אם נביא עוד שחקנים לסגל. אני רוצה להגדיל את הסגל שלי ולחזק אותו". על האפשרות ששחקנים יעזבו: "הכל אפשרי".

"אתם חושבים שמי שלא פותח הוא לא חשוב למשחק. בשבילי מי שמסיים את המשחק הוא הכי חשוב. משחק הוא לא רק 15 דקות ובסופו של דבר חשוב מי שמסיים את המשחק. לפעמים זה בלתי אפשרי לשחק טוב כל המשחק וצריך לשנות אם לא מצליחים במשחק".

על השמועות שערן זהבי יעזוב להאנובר: "אני לא יודע כלום על זה. ערן מהווה דוגמה לשחקנים איך צריך לעבוד. אני יודע שערן מאוד שמח פה במכבי תל אביב ולא דיברתי איתו על התכניות. מבחינתי אין שום שינוי והוא מחוייב לגמרי לקבוצה".

על ההחלטה של באר שבע להאריך את חוזהו של ברק בכר: "אני מברך אותם על ההחלטה. ברק בחור איכותי וזו בטח החלטה טובה בשביל באר שבע". על האפשרות שהוא יאריך את החוזה: "כשהגעתי למועדון הוצע לי חוזה ארוך יותר והסברתי להם שהם לא מכירים אותי ואני לא מכיר אותם. אני שמח פה ואין לי שום בעיה. לגבי העתיד, הכל אפשרי".

שחקני מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
אווירה חיובית. השחקנים באימון/קובי אליהו

אלי דסה הגיב על המקרה הגזעני עם אח שלו במשחק הנוער נגד בית"ר ואמר: "אם עונשים כבדים מזה לא עזרו למגר את הגזענות מהכדורגל, אז אני לא חושב שהעונש שבית"ר קיבלה יעזור. יש פיתרון, השאלה כמה רוצים להביא אותו לידי ביטוי".

על ההתאקלמות במכבי: "התחרות פה היא מאוד קשה, אבל טוב לי פה. טוב לי בצוות הזה ובאווירה הזו ואני שמח. היום כשאני משתייך לקבוצה אני מעדיף להתרכז רק במגרש ולא במה שקורה מסביב. כשמגיע הרגע שלך לשחק אתה יודע שאתה חייב לטרוף את הקלפים. אני שמח שידעתי לחזור בצורה טובה ובטוחה. מקווה להמשיך את היכולת שלי מלפני הפציעה".

על הקשר עם שלומי אזולאי ששיחק איתו גם בבית"ר: "הוא החבר הכי טוב שלי. שנינו ידענו לאן אנחנו מגיעים. לאף אחד לא היה ספק שברגע שהוא יקבל את ההזדמנות הוא ינצל אותה".

על המשחק נגד בני יהודה: "אף פעם לא קל מול מערך של חמישה בהגנה אבל אני שמח שבמחצית השנייה היה לנו יותר קל. בסופו של דבר מוצאים את הפיתרון ואני רק מקווה שזה ימשיך כי זה הולך ונהיה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully