וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ליברפול הביסה 1:6 את סאות'המפטון בחוץ

הצגה גדולה למייטי רדז, שנקלעו לפיגור אחרי 42 שניות (מאנה), אך הפכו בצורה מרהיבה עם שלושער של דיבוק אוריגי, צמד של דניאל סטארידג' ועוד שער של ג'ורדון אייב ועלו לחצי גמר המפעל

דיבוק אוריגי שחקן ליברפול. GettyImages
יום גדול עבורו ועבור ליברפול כולה. אוריגי/GettyImages

התקופה האדירה של ליברפול תחת יורגן קלופ נמשכה הערב (רביעי), כאשר המייטי רדז הביסו 1:6 בחוץ את סאות'המפטון והעפילו לחצי גמר גביע הליגה האנגלי. זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של ליברפול והיא שוב הציגה כדורגל מחשמל.

הפתיחה הייתה דווקא כולה של הסיינטס, שכבר אחרי 42 שניות עלו ליתרון מנגיחה מדויקת מקרוב של סאדיו מאנה, שנותר לא מכוסה. אלא שמאותו רגע, הכול הלך לכיוון אחד בסנט מארי סטדיום.

בדקה ה-25, דניאל סטארידג', שהתגבר על הפציעה ופתח בהרכב, ביצע מהלך נהדר ברחבה ושלח את הכדור לרשת מזווית קשה. ארבע דקות חלפו ואמרה ג'אן הקפיץ כדור מבריק לסטארידג', ששם את השני שלו והשלים מהפך.

ממש לפני ההפסקה, אלברטו מורנו בעט בעוצמה לעבר השער ודיבוק אוריגי, עם נגיעה קלה, קבע 1:3. השואו של אוריגי נמשך בדקה ה-68 עם בעיטה נהדרת לחיבורים אחרי כדור עומק שקיבל מג'ורדון אייב. אותו אייב היה אחראי על החמישי, כאשר בדקה ה-73 הוא הוריד כדור עם החזה, השאיר את השומר מאחור והפציץ פנימה והקינוח היה שייך לאוריגי, שארבע דקות לסיום השלים שלושער נהדר עם נגיחה מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully