וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הציעה את שיימן, ביטון ולינגאנה תמורת פירס, נתניה סירבה

האדומים קיוו לבצע טרייד בינואר על הקפטן של נועלת הטבלה, אבל זו סירבה לוותר על העוגן שלה במרכז השדה. לינגאנה עדיין עשוי לעבור לנתניה בהשאלה. חמדי סליחי הוצע לאדומים

one

בווידאו: תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על הפועל עכו

הפועל תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר שחקני חיזוק פוטנציאליים לחלון ההעברות של חודש ינואר, ולוואלה! ספורט נודע כי האדומים פנו למכבי נתניה בהצעה לבצע טרייד מעניין. במסגרת הטרייד, הציעה הפועל תל אביב לנועלת הטבלה לקבל את שמואל שיימן, איסו לינגאנה ודודו ביטון בתמורה למעבר של הקפטן רומאריו פירס למתחם חודורוב. אלא שנתניה סירבה להצעה, בטענה כי הקשר הברזילאי מחזיק את מרכז השדה ואף נחשב לשחקן דומיננטי בחדר ההלבשה.

רומאריו פירס שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
נתניה לא מוכנה לוותר על הקפטן. רומאריו פירס/קובי אליהו

למרות שהרעיון נפסל, עדיין קיימת אפשרות שלינגאנה יעבור לבדו למכבי נתניה, בעסקת השאלה. הקשר מחוף השנהב פתח בהרכב במשחק מול הפועל עכו, אבל לא הרשים מאז המעבר בקיץ מהפועל רמת גן מהליגה הלאומית.

פרט לכך, חמדי סליחי הוצע להפועל תל אביב. החלוץ האלבני, שעזב בקיץ את ישראל והעלה את סקנדרבג מארצו לשלב הבתים של הליגה האירופית, דורש שכר של כ-20 אלף יורו בחודש. אם לינגאנה יושאל, סליחי יהיה אחת האופציות, אבל במועדון מחכים שגיא לוי יחליט אילו עמדות הוא מעוניין לחזק.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אנחנו לא מתעסקים בשמועות וספקולציות שכמוהן ישנן ובוודאי עוד יהיו הרבה לקראת ינואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully