וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה של פארקר, האקסית של ניסים: הכירו את היריבות של ראשון לציון

2.12.2015 / 21:54

וילרבאן נמצאת בבעלותו של כוכב סן אנטוניו ומציגה לראווה סגל מעניין, נובו מסטו מתבססת על הכוח המקומי, ויוהנסו מתהדרת בטמו ראניקו הוותיק. שרון דרוקר על ההפסד: "היינו חסרי אנרגיה"

משחק צמוד בבית מכבי/ניב אהרונסון

למרות ההפסד הערב (רביעי) לאקדמיק סופיה 77:72, סיימה מכבי ראשון לציון במקום הראשון בבית ח' בזכות הפרשי סלים בבית משולש עם ייניסי קרסניורסק והקבוצה הבולגרית. הכתומים יפגשו בשלב הבתים השני של היורופקאפ את וילרבאן הצרפתית, נובו מסטו מסלובניה וקאטיה יוהנסו הפינית.

שרון דרוקר רוצה לראות את קבוצתו דרוכה יותר לקראת הסיבוב הבא, בו תגענה קבוצות טובות יותר והבית יהיה קשה יותר: "זה נראה שהם רצו לנצח, אבל בגלל הרבה סיבות", אמר המאמן. "היינו חסרי אנרגיה, כל פעם שקצת ברחנו מכל הם חזרו מהר מדי. התמודדנו יפה בבית הזה, עשינו שלושה ניצחונות חוץ, עלינו מהמקום הראשון ואנחנו עולים ל-32 האחרונות. רצינו לטעום מאירופה, ואנחנו עמוק בתוך אירופה, החבר'ה אוהבים את זה, וזה תעודת כבוד למועדון לשחק מול קבוצות טובות".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשל"צ. ניב אהרונסון
יודע שבשלב הבא יהיה קשה יותר. דרוקר/ניב אהרונסון

על היריבות הבאות: "וילרבאן מקום ראשון בצרפת, זו קבוצה שמועמדת לזכות במפעל, אבל דירוגים לחוד ומציאות לחוד. הוגרלנו למפעל הזה מהדרג הרביעי, ומה שחשוב זה שנעמוד על הרגליים. עכשיו זה כמו חופש גדול לתת לשחקנים, החבר'ה תחרותיים ומוכנים לכל אתגר".

שון דאוסון: "המשחקים האחרונים לא אומרים כלום, צריך המשכיות, ומה שהיה חשוב זה לנצח היום. זה ששיחקתי טוב לא נתן לנו כלום, כי הפסדנו. באנו למשחק הזה במחשבה שזה משחק פחות חשוב ומותר להפסיד עד 13 הפרש, לא היינו צריכים לבוא ככה, היינו צריכים לנצח, למזלנו זה לא עלה במקום ראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר. AP
יעקוב מקרוב. טוני פארקר/AP

וילרבאן

וילרבאן, שבבעלות כוכב סן אנטוניו ספרס טוני פארקר, עלתה מבית א' של היורופקאפ במאזן 1:5. הקבוצה מדורגת במקום הראשון בליגה הצרפתית במאזן 1:8, ונראית כמועמדת המובילה לאליפות ראשונה מאז 2009. הקבוצה התרגלה לשחק בשנים האחרונות ביורוקאפ, אך בעברה 9 הופעות ביורוליג, האחרונה בעונת 2009/10. את הקובצה מאמן ג'יי די ג'קסון הקנדי ובסגל ניתן למצוא 6 זרים - האמריקאים המובילים די ג'יי ניוביל, טרנטון מיצ'ם, דריל ווטקינס, אחמד ניבינס ודיוויד לייטי לצד האוסטרלי ממוצא דני דיוויד אנדרסן. הצרפתי המוביל של הקבוצה הוא שחקן נבחרת צרפת שארל קהודי.

דייויד אנדרסן, נבחרת אוסטרליה. GettyImages
סגל מעניין. דייויד אנדרסן/GettyImages

נובו מסטו

נובו מסטו הסלובנית העפילה מהמקום השני בבית ז' של היורופקאפ, והם מדורגים במקום השישי בליגה האדריאטית עם שישה ניצחונות ושישה הפסדים. הקבוצה זכתה בשבע אליפויות סלובניה, כולל חמש רצופות בין עונת 2009/10 ל--2013/4, כשבעונת 2011/12 שיחק בנובו מסטו אפיק ניסים. בעונת 2010/11 זכתה הקבוצה בתואר האירופי היחיד שלה, היורוצ'אלנג'. את הסלובינם מאמן איבן וליץ' הבוסני, והסגל שלה מושתת על הכוכבים המקומיים, לצד חיזוק סרבי, קרואטי ובוסני. השחקנים המובילים הם הסנטר הקרואטי יורה לאליץ' (2.11) והגארד-פורוורד הסרבי סטפן סינוביץ'.

טמו ראניקו שחקן קאטייה יוהנסו. AP
יהיה קשה לעצור אותו. טמו ראניקו/AP

קאטייה יוהנסו

קאטייה יוהנסו הפינית סיימה במקום השני בבית יד' ביורופקאפ עם מאזן 2:4. הקבוצה זכתה בעונה שעברה לראשונה בתולדותיה באליפות פינלנד, אך העונה מתקשה בליגה המקומית. המאמן טויאלה יוקה מחזיק בסגל שלושה אמריקאים - לאמיין ווילסון ששיחק אשתקד בנס ציונה, טרוויס סימפסון וקרסון דסרויסרס, לצד תומאס סקראב הקנדי. שאר הסגל מושתת על שחקנים מקומיים בראשות טמו ראניקו הגדול שהצטיין השנה ביורופקאפ עם למעלה מ-12 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully