וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קון חילצה 1:1 במגרשה של מונאקו ושמרה על המקום השני

גידו קאריז'ו (56) חגג שער בכורה בליג 1, אבל סגנית המוליכה איזנה עם שער דרמטי של רוני רודלן (86). המרחק מפ.ס.ז': 13 נקודות. ליל גברה 0:1 על סנט אטיין בזכות שער אדיר של בנזיה

גידו קאריז'ו שחקן מונאקו חוגג. GettyImages
חיכה הרבה זמן לשער. גידו קאריז'ו/GettyImages

אחרי שהמחזור ה-16 בליגה הצרפתית נפתח עם שלושה משחקים שהסתיימו ב-0:0, הערב (רביעי) קיבלנו קצת שערים. קון השנייה סחטה 1:1 במגרשה של מונאקו וכך הפער שלה מפריס סן ז'רמן המוליכה חזר לעמוד על 13 נקודות. סנט אטיין פספסה הזדמנות להתקדם למקום השלישי אחרי שהפסידה 1:0 בליל.

מונאקו - קון 1:1

בהופעת הבכורה שלו במדי מונאקו, במוקדמות ליגת האלופות בסוף יולי, גידו קאריז'ו כבר מצא את הרשת מול יאנג בויז והבטיח רבות. אלא שמאז הוא לא קיים. חלוץ הרכש הארגנטינאי לא הצליח לכבוש במשך יותר מארבעה חודשים, עד שהערב נגח לרשת בדקה ה-56 אחרי הגבהה מימין של המגן הנהדר אלמאמי טורה, וחגג שער בכורה בליג 1. לצערו, זה לא הספיק לשלוש נקודות, אחרי שקון הוכיחה אופי ואיזנה בדקה ה-86 עם שער של רוני רודלן, כדי לשמור על המקום השני.

ליל - סנט אטיין 0:1

ניצחון בכורה לפרדריק אנטונטי בקבוצתו החדשה. אחרי ההפסד 2:0 לאנז'ה במשחקו הראשון ולמרות היעדרותם של סופיאן בופאל ורנאטו סיבלי המורחקים, אנטונטי קיבל התעלות משחקני ליל, שהתקדמו למקום ה-18 בזכות ניצחון ראשון אחרי שישה מחזורים. סנט אטיין בקושי איימה על שערו של וינסנט אניימה, ובדקה ה-60 נכנעה לטיל אדיר של יאסין בנזיה מזווית אלכסונית בצד ימין, אחרי הכנה של מרווין מרטאן. הירוקים פספסו הזדמנות להתקדם למקום השלישי ונותרו במקום השישי.

משחקים נוספים:

גנגאן - ריימס 2:1
לגנגאן: יאניס סאליבור (45). לריימס: דויד אנגוג (14 ו-54)

טרואה - טולוז 3:0
לטולוז: עיסא דיופ (2), ז'אן דניאל אקפה אקפרו (49), אלכסנדר פשיץ' (86)

מונפלייה - גאזלק אז'קסיו 2:0
לגאזלק: ז'אק זואה (45), ג'ון טשיבומבו (74)

באסטיה - בורדו 0:1
לבאסטיה: פלוריאן רספנטינו (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully