וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "מאשימים אותי כאילו אני פושע, לא דיברתי עם ולבואנה על כסף"

חלוץ ריאל מדריד שבר שתיקה ודיבר על פרשת הסחיטה בראיון ראשון: "ניסיתי להזהיר אותו, גם הוא יגיד את זה. סחיטה? זה שיגע אותי. התבדחתי עם חבר בטלפון, מקווה שאוכל להתנצל בפני מתיו"

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את אייבר

לאחר תקופה ארוכה של שתיקה בכל הנוגע לאחת הפרשיות המביכות של הכדורגל העולמי בשנה האחרונה, קרים בנזמה החליט סוף סוף לפתוח את הפה. חלוץ ריאל מדריד התראיין בערוץ TF1 הצרפתי ונתן את גירסתו לפרשת הסחיטה של חברו לנבחרת, מתיו ולבואנה.

"אני לא אשם" פתח בנזמה ואמר: "מאשימים אותי מכל כיוון, כאילו הייתי פושע, זה פשוט נורא. שמעתי שיש וידאו והחלטתי להגיד לו על כך. כשאמרתי לו, נראה שהוא כבר יודע על זה. אמרתי לו שאני יכול לעזור לו כי יש לי חבר בליון. שאלתי אותו אם הוא כבר הזהיר את המשפחה שלו".

"דיברתי מהלב שלי", המשיך החלוץ, "אמרתי לו שדבר דומה קרה לי ואני מיד דיברתי עם המשטרה. הוא יודע שהייתי אמיתי איתו. מעולם לא דיברנו על כסף, וכששמעתי סיפורים על סחיטה, זה פשוט שיגע אותי".

בנזמה דיבר על האדם הנוסף המעורב בפרשה: "קרים זאנטי הוא חבר ילדות שלי. הוא היה בכלא, אך הוא אדם טוב שקיבל הזדמנות נוספת. אני חושב שאני נותן דוגמה להרבה צעירים ולכן נשארתי חבר נאמן שלו. אני גאה בחברים שלי ובמשפחה שלי".

מתיו ולבואנה קארים בנזמה. GettyImages
סחט או לא? בנזמה ו-ולבואנה/GettyImages

"הדבר היחיד שאני מצטער עליו זה שהתבדחתי עם חבר שלי (זאנטי) בטלפון. אפילו ואלבואנה אמר לי באותו ערב 'תודה על שהזהרת אותי'. גם הוא יגיד לכם את זה".

"הכינוי TARLOUZE (כינוי גנאי להומוסקסואלים) הוא כינוי בו אנחנו משתמשים בחדר ההלבשה. אני לא מסתובב בחדר ההלבשה וקורא לחבריו שלי 'יקירים שלי'". אני לא מבין למה השם שלי הסתבך בפרשה הזו. אני מקווה שהדברים יסתיימו טוב עבורי, עבור מתיו ועבור חבר שלי".

על שיחות הטלפון המוקלטות אמר בנזמה: "אנחנו כדורגלנים, לפעמים אנחנו אומרים דברים טיפשיים. אני מקווה שאוכל ליצור קשר עם מתיו ולהתנצל".

קארים בנזמה. splash
פרשייה מביכה. בנזמה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully