וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שני בישולים לרועי קהת בניצחון של אוסטריה וינה

הקשר הישראלי בישל לאקס מכבי נתניה לארי קאיודה ולאלכס גורגון את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-81, ב-1:2 על שטורם גראץ שהחזיר את הקבוצה מהבירה למקום הראשון. 90 דקות לקבהא ו-63 לסלליך בתיקו של מאריבור

קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. אוסטריה וינה, אתר רשמי
שבוע מוצלח לקהת/אתר רשמי, אוסטריה וינה

שלושה ימים בלבד לאחר שכבש את שערו הראשון במדי אוסטריה וינה, המשיך הערב (רביעי) רועי קהת בתנופה, כאשר בישל את שני השערים בניצחון קבוצתו 1:2 על שטורם גראץ, במשחק שנעל את המחזור ה-18.

האורחים עלו ליתרון כבר אחרי שלוש דקות, אולם בדקה ה-39 קהת הניח כדור לאקס מכבי נתניה, לארי קאיודה, שמצא את הרשת. תשע דקות לסיום, הוא בישל שוב, הפעם את שער הניצחון לאלכס גורגון. קהת הוחלף מיד לאחר השער. בעקבות הניצחון, אוסטריה וינה חזרה למקום הראשון בטבלה על חשבון רד בול זלצבורג, אותה היא מקדימה בשתי נקודות, 35 לעומת 33.

* מרואן קבהא השלים 90 דקות ואילו סינטאיהו סלליך שיחק במשך 63 דקות עד שהוחלף בתיקו 0:0 של מאריבור מול דומז'אלה, במשחק שנעל את המחזור ה-20 בליגה הסלובנית. בעקבות התיקו, מאריבור במקום השני עם 37 נקודות, מרחק שמונה מהמוליכה אולימפיה לובליאנה.

* טוטו תמוז לא היה בסגל פטרולול פלוישטי, שהפסידה בחוץ 2:1 לבוטוסאני במחזור ה-20 ברומניה. פטרולול במקום האחרון, עם שמונה נקודות בלבד במאזנה.

* הכוכב האדום בלגרד, ללא עידן ורד בסגל, הובסה בצורה משפילה 5:1 בגביע הסרבי מול בוראץ', המדורגת שלישית בטבלה. הכוכב האדום, שדורסת את הליגה, תסתפק כמעט בוודאות באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully