וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו הודחה מהגביע האיטלקי, הנשיא זעם: "השחקנים ביזו את החולצה"

הסיציליאנים הובכו בביתם עם הפסד 3:2 לאלסנדריה מהליגה השלישית בסיבוב הרביעי. הנשיא זמפאריני רתח: "התביישתי, יש שחקנים שלא ראויים לייצג את הצבעים שלנו". ורונה ניצחה בתוספת הזמן, גם אודינזה עלתה

אלכסנדר טראיקובסקי שחקן פאלרמו (מימין) מול אלסנדריה. Tullio M. Puglia, GettyImages
רק צימק. אלכסנדר טראיקובסקי/GettyImages, Tullio M. Puglia

הפתעה גדולה הייתה הערב (רביעי) בסיבוב הרביעי של הגביע האיטלקי, כאשר פאלרמו הושפלה בביתה והודחה בעקבות הפסד 3:2 לאלסנדריה מהליגה השלישית. הקהל ברנצו ברברה ראה את האורחים עולים ליתרון 0:2 אחרי 23 דקות עם פנדל של מאסימו לוביסו (4) ושער של מיקלה מארקוני, אחרי הרחקתו של פרנקו ואסקס (22). המקדוני אלכסנדר טראיקובסקי צימק בדקה ה-55, אבל ג'אנלוקה ניקו סגר עניין בדקה ה-82 והותיר לאלברטו ג'ילארדינו הוותיק רק לצמק פעם נוספת בדקה ה-85.

הנשיא מאוריציו זמפאריני, שכבר פיטר לפני כחודש את ג'וזפה יאקיני והביא במקומו את דוידה בלארדיני, רתח על השחקנים ובהודעה שפרסם לאחר מכן מסר: "התביישתי באפאטיות שהפגינו כמה מהשחקנים על המגרש. ללבוש את החולצה הוורודה זה כבוד עבור כל שחקן, כי הוא זוכה לאהבה מאחד הקהלים הטובים באיטליה. השחקנים שביזו את החולצה שלנו עם ההופעה הזו, לא ראויים לייצג את הצבעים שלנו שוב. אני אנקוט בצעדים הדרושים".

ורונה, שעדיין לא ניצחה בסרייה A ונפרדה השבוע ממאמנה אנדראה מנדורליני, ניצחה 0:1 את פאביה מהליגה השלישית, במשחק הבכורה של המאמן החדש לואיג'י דל נרי. המחליף הברזילאי קלאודיו ווינק הכריע בתוספת הזמן אחרי טעות בהגנה והעלה את ורונה לשמינית הגמר, שם תפגוש את נאפולי.

אודינזה, שניצחה ביום ראשון בליגה, עלתה שלב גם היא לאחר ניצחון 1:3 על אטאלנטה. אנטוניו די נטאלה הבלתי נגמר פתח עם פנדל (4), גאטנו מונאקלו איזן (48), אך סטיפה פריצה (57) ועוד אחד של די נטאלה (76) סגרו את הסיפור. אודינזה תפגוש בסיבוב הבא את לאציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully