וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: מכבי ראשון לציון הפסידה 77:72 לאקדמיק סופיה

הכתומים לא נתנו ליריבה שלהם לברוח ליתרון אותו חיפשה, ולמרות דקות מדאיגות בסיום, הצליחו להישאר קרובים ועלו מהמקום הראשון. שון דאוסון שבלט עם 20 נקודות, רשם תקרית לא נעימה במחצית הראשונה

לאחר הניצחון החשוב השבוע בליגה על מכבי אשדוד, הגיעה היום (רביעי) מכבי ראשון לציון למשחק נגד אקדמיק סופיה ביורופקאפ כשהיא רגועה לגבי ההעפלה, אך נחלה הפסד 77:72 שלא מזיק לה שכן, היא הייתה יכולה להרשות לעצמה להפסיד עד 13 הפרש. שרון דרוקר אמר לפני המשחק שקשה לשמור על שחקנים בריאים בעומס הזה של המשחקים, ולא ידע כמה המילים האלו ישפיעו. שון דאוסון, שהתעמת עם שחקן יריב במחצית הראשונה וכריס רייט בלטו, דריל מונרו סיפק משחק חלש.

משחק צמוד בבית מכבי/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

רבע 1

ראשון לציון פתחה נהדר ורצה ל-0:9 אחרי שבע דקות. שון דאוסון בלט עם שש נקודות מתוכן. האורחת לקחה פסק זמן שעצר את הסחף ועלתה ליתרון בזכות נקודות טובות בצבע. הרבע הסתיים ב- 14:16 לסופיה.

רבע 2

ראשון לציון חזרה לייצר נקודות עם מלחמה של גולן גוט והתעלות של רומאו אוסבי ,ועלתה ליתרון 20:27. שריקה לעבירה טכנית לגוט לאחר התחזות עצרה שוב את המומנטום. גג של דואוסון ומהלך מדהים שלו שהסתיים באלי-הופ של כריס רייט החזירו שוב את הקצב לראשון לציון, אך התכתשות בין דאוסון לברניסלב רטקוביצה סידרה לסופיה עוד עבירה טכנית. 31:33 לאורחת במחצית.

רבע 3

המשחק הצמוד המשיך, חטיפה של אבי בן שימול סידרה עוד מהלך שהסתיים בסל יפה של רייט שהעלה את ראשון לציון ל-40:42. שלשה גדולה של רטקוביצה ועוד סל קל במתפרצת של זליקו סאקיץ' החזירו שוב את יתרון לסופיה. שרון דרוקר ניסה לעורר את השחקנים שלו כשלקח פסק זמן דקה ורבע לסיום הרבע, מה שנתן לשחקניו פוש והם סיימו את הרבע עם שלשה גדולה של רומרו אוסבי שנתן יתרון 53:55.

רבע 4

הכתומים שוב איפשרו לאסטונים לעשות מה שהם רוצים בצבע, כשאחרי עוד סל ועבירה של צ'אד טימברלייק הם כבר ירדה לפיגור 63:55. דריל מונרו, במשחק חלש, נחסם על ידי פיליפ ברוביץ' ואפשר לאורחים להשיג עוד נקודות קלות.
ברוביץ' המשיך לחגוג ואחרי מהלך של שלוש נקודות העלה את סופיה ל-59:68. ההפרש החל לשחק תפקיד לקראת הסוף, אבל עוד נקודות חשובות של ניצן חנוכי לא נתן לזה להגיע לשם. 77:72 לסופיה בסיום.

שחקני ראשון לציון במריבה עם שחקני אקדמיק סופיה. ניב אהרונסון
שון דאוסון מאבד את הראש/ניב אהרונסון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון:

שון דאוסון 20, 5 ריב' ו-6 אס', רומאו אוסבי 14, 8 ריב', אבי בן שימול, 8, 3 ריב' ו-5 אס', כריס רייט, 8, 4 ריב', דריל מונרו, 7, 5 ריב', ניצן חנוכי 6, 7 אס', גולן גוט 6, טוני יאנג 3.

קלעו לאקדמיק סופיה:

פיליפ ברוביץ' 21, 4 ריב', זליקו סאקיץ' 17, 11 ריב', ברניסלב רטקוביצה 17, 7 ריב' ו-9 אס'.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון מטביע. ניב אהרונסון
בלט בשורות ראשון לציון. דאוסון/ניב אהרונסון
דריל מונרו, מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
משחק חלש שלו. מונרו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully