וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד: "מסי הוא אמן, גאון. רונאלדו הוא מכונה משומנת"

בלם העבר האנגלי עמד על ההבדלים בין שני כוכבי העל: "מסי לא אמור להיות כזה טוב. הוא קטן. כשרונאלדו הגיע ליונייטד הוא היה מתחבא מאחורי העצים ומתאמן עם משקולות על התרגילים שלו"

one

בתקציר: ה-0:4 בקלאסיקו

ריו פרדיננד סיים לא מזמן קריירה עשירה במיוחד, אשר את רובה הוא העביר כבלם מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה. בשיאו, פרדיננד היה אחד הבלמים הטובים בעולם ובעוד שבאימונים ביונייטד הוא ניסה להתמודד אז עם כריסטיאנו רונאלדו הצעיר, הרי שבמשחקים הוא פגש לעיתים גם את ליאונל מסי. בשיחה עם שחקני נבחרת אנגליה עד גיל 16, פרדיננד ניסה להסביר את ההבדלים בין השניים.

הבלם האנגלי אמר: "הם שני כוכבי על שונים זה מזה. הדרך הטובה ביותר לתאר את מסי היא 'גאון'. הוא לא אמור להיות כל כך טוב. הוא קטן ואם אתה בונה כדורגלן, אתה תבנה אותו כמו רונאלדו. מסי נמצא מלכתחילה בסוג של חיסרון בגלל זה והוא עושה דברים מגוחכים על המגרש, למרות הגודל שלו. הוא כמו אמן, הוא גאון. רונאלדו לעומתו, הוא מכונה משומנת היטב, הוא הפך את עצמו לכוכב".

ליאונל מסי ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו מרסלו ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
לא מעט הבדלים בין מסי לרונאלדו/GettyImages, David Ramos

פרדיננד המשיך: "אצל מסי, הכישרון נראה טבעי יותר מאשר אצל רונאלדו. זה פשוט ניתן לו. מישהו הביט עליו מלמעלה ואמר 'אתה האיש שלנו' והוא הלך והגשים את זה. הוא פשוט משחק כדורגל יפהפה. הם שונים זה מזה, אבל הכבוד לשניהם הוא עצום. אני פשוט חושב שזה נהדר שאנחנו חיים בזמן בו אנו יכולים לראות ולהעריך את שני השחקנים המדהימים האלה, שכובשים בכמויות שאף אחד לא ראה מעולם".

על תחילת דרכו של CR7 בשדים האדומים סיפר פרדיננד: "רונאלדו הגיע אלינו למנצ'סטר יונייטד כשחקן טוב, שחקן מוכשר. האם הוא היה מה שהוא היום? לא. הוא עבד כדי להגיע לשם. הבעיטה שלו לא הייתה מעולה כשהוא הגיע ליונייטד. הייתה לו עוצמה, אבל הכדורים שלו הלכו לכל מיני מקומות".

לסיום, הוא חשף סיפור מהימים של רונאלדו באנגליה: "אחרי האימונים, הוא היה מובך והיה לוקח שק של כדורים, הולך למגרש אחר במתחם האימונים והיה מתחבא שם מאחורי העצים. היינו שואלים לאן הוא הולך והוא היה מתחמק. אחרי כמה חודשים התחלנו לשים לב. הוא היה הולך לשם ומתאמן על הבעיטות והתרגילים שלו. הוא היה שם דברים משוגעים על הרגליים, משקולות כאלה ועושה איתן תרגילים. חשבתי שהוא לא נורמלי, עד שהוא התחיל לעשות צחוק מהיריבים. הוא הבריק ביונייטד, אבל זה לא הספיק לו והוא רצה להיות הטוב ביותר. הוא לא עושה טריקים כל הזמן, הוא רוצה להיות יעיל, לכבוש ולבשל. זה כל מה שמעניין אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully