וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דייויד פרייס סיכם על חוזה שיא בבוסטון רד סוקס

הפיצ'ר המצטיין שיחק בחודשים האחרונים בטורונטו והיה אחת המטרות החמות בשוק השחקנים החופשיים. ירוויח 217 מיליון דולר בשבע שנים - חוזה הבסיס הרביעי בגודלו בהיסטוריה של הספורט

דייויד פרייס, פיצ'ר טורונטו בלו ג'ייז, בייסבול. AP
יצעיד את הרד סוקס בחזרה לצמרת? פרייס/AP

דייויד פרייס, מטובי הפיצ'רים ב-MLB ואחד מהנחשקים בשוק השחקנים החופשיים לקראת העונה הבאה, סיכם על חוזה שיא בבוסטון רד סוקס. המגיש השמאלי בן ה-30 שיחק בחודשים האחרונים של העונה בטורונטו בלו ג'ייז אליה עבר בטרייד מדטרויט, וסיים את עונת 2015 עם מאזן של 5:18. הקבוצה הקנדית גם הגיעה לגמר האמריקן ליג, אבל יש לציין שפרייס ניצח רק שני משחקי פלייאוף לאורך הקריירה.

פרייס יקבל חוזה של 217 מיליון דולר לשבע שנים, או במילים אחרות 31 מיליון דולר לעונה. הרד סוקס שסיימו את השנתיים האחרונות עם מאזנים שליליים ולא עלו לפלייאוף, מקווים שהוא ישנה כיוון עבורם. מדובר בחוזה שווה לזה של מיגל קבררה, שחתם בדטרויט טייגרס לשמונה שנים במהלכן ירוויח 248 מיליון דולר. החוזה החדש של הפיצ'ר המצטיין יציב אותו ואת קבררה במקום הרביעי ברשימת החוזים הגבוהים בהיסטוריה של הספורט המקצועני. בשעות הערב, הרד סוקס צירפו גם את כריס יאנג, ששיחק בעונה החולפת ביאנקיז.

ראשון מדורג סבסטיאן פטל עם חוזה של 80 מיליון דולר לשנה, שני פלויד מייוות'ר שהחוזה שלו עם שואוטיים בשנים 2013-2015 עמד על 72 מיליון דולר לשנה והבא בתור הוא קימי ראיקונן, שבעבר הרוויח 51 מיליון דולר לשנה בפרארי. מיכאל שומאכר הרוויח בשנים 1996-1999 31 מיליון דולר לשנה, כמו פרייס וקבררה.

רק לשם השוואה, החוזה הגבוה בהיסטוריה לשחקן כדורסל מקצועני הוא זה של אנתוני דייויס מניו אורלינס פליקנס: 29 מיליון דולר לשנה. ויין רוני הוא גדול המרוויחים בעולם הכדורגל עם 26 מיליון דולר לעונה, אבל חשוב לציין שבענף הספורט הפופולארי בעולם חוזים רבים מורכבים מבונוסים ולא מבוססים רק על משכורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully