וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף נימני פוטר מהפועל קטמון: "נראה שכלום לא התחבר"

המאמן שהעלה את הקבוצה הירושלמית לליגה הלאומית קיבל הודעה על סיום דרכו לנוכח התוצאות האחרונות: "אין בידינו אלא לערוך שינוי שיוציא את הפועל קטמון ירושלים ממצבה העגום"

אסף נמני מאמן הפועל קטמון. ברני ארדוב
סיים את דרכו. נמני/ברני ארדוב

המאמן אסף נימני פוטר היום (רביעי) מהפועל קטמון, כך הודיעה הקבוצה באתרה הרשמי. נימני הגיע לקטמון כאשר זו שיחקה בליגה א', והעלה את הקבוצה לליגה הלאומית. הוא פתח את העונה הנוכחית בקטמון, שנמצאת אחרי 13 מחזורים במקום ה-13 עם 13 נקודות, שתיים יותר מהיריבה העירונית הפועל ירושלים שנמצאת מתחת לקו האדום.

"לאור תוצאותיה האחרונות של קבוצת הבוגרים של הפועל קטמון ירושלים, ואי ההצלחה המקצועית לעמוד ביעדים שהציבה הנהלת הקבוצה, החליט הוועד המנהל של הפועל קטמון ירושלים לסיים את העסקתו של המאמן אסף נימני", נמסר בהודעה רשמית מהקבוצה. "מאמינים כי לאסף עוד צפוי עתיד כמאמן טוב בליגות המקצועניות בישראל ובטוחים בהצלחתו בעתיד אלא שכעת, כאשר הקבוצה מצויה במעגל שסופו עלול להיות ירידת ליגה, וכל ניסיונותיו שנעשו לא צלחו, אנו נדרשים לעצור סיחרור מסוכן זה שכן נראה שכלום לא מתחבר ומשתפר".

עוד נמסר: "מתחילת העונה העמדנו את כל האמצעים הסבירים שעמדו לרשותנו לטובת הצלחת הקבוצה, אך לצערנו אין הלימה בין המשאבים שהושקעו והציפיות שלנו, להישגי הקבוצה עד כה, לפיכך אין בידינו אלא לערוך שינוי שיוציא את הפועל קטמון ממצבה העגום לדרך חדשה. איננו תולים באסף את האשם העיקרי באי ההצלחה, וברור לכולם כי גם לשחקנים וליתרת הצוות המקצועי חלק ניכר במצב זה וכעת חובת ההוכחה עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully