וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפאולי מועמד לרומא, ולנסיה ולאציו, ומכחיש סיכום עם פלמנגו

מאמן נבחרת צ'ילה, אחד משלושת המועמדים לתואר "מאמן השנה בעולם", שוקל לעזוב את תפקידו בינואר אחרי שיו"ר ההתאחדות המקומית התפטר. קבוצות רבות באירופה שוקלות לפתוח איתו במו"מ

מאמן נבחרת צ'ילה, חורחה סמפאולי. רויטרס
מבוקש. סמפאולי/רויטרס

היכן יאמן חורחה סמאפולי? הארגנטינאי שהוליך את נבחרת צ'ילה לזכייה היסטורית בקופה אמריקה בקיץ האחרון, עשוי לעזוב את לה רוחה לטובת פלמנגו הברזילאית, אבל ישנן גם כמה קבוצות אירופאיות שמעוניינות בו.

סמפאולי בן ה-55 הוא אחד משלושה מועמדים לתואר "מאמן השנה" של פיפ"א, כשהשניים הנוספים הם לואיס אנריקה ופפ גווארדיולה. הוא הצעיד את צ'ילה למונדיאל 2014, העלה אותה לשמינית הגמר מבית קשה שכלל גם את הפיינליסטיות מ-2010, ספרד והולנד, ובקיץ האחרון כאמור הוליך את לה רוחה לזכייה ראשונה אי פעם.

הארגנטינאי נחשב בארבע השנים האחרונות לאחד מהמאמנים הטובים בדרום אמריקה, אבל המוניטין שצבר כבר עשה גלים מעבר לים. בקיץ הוא דחה הצעה לאמן את נבחרת מקסיקו וגם הוזכר כמועמד להחליף את מורו ורבו, מרסלו ביילסה, במארסיי. אתמול הופיעו דיווחים באיטליה לפיהם רומא ולאציו שוקלות בכובד ראש לפתוח במו"מ איתו, וגם ולנסיה הוזכרה כמי שחושקת בו.

על פי דיווחים בדרום אמריקה ביממה האחרונה, סמפאולי כבר סיכם עם המועמד לנשיאות פלמנגו, וואלים ואסקונסלוס, שאם הוא ייבחר, הוא יחתום במועדון מריו דה ז'נרו. יחד עם זאת, המאמן מיהר להכחיש והלילה (שעות הערב בדרום אמריקה) טען ש"אני לא מכיר את האדם הזה ואין לי שום נציג. השם שלי עלה בהקשר של פלמנגו מטעמים פוליטיים. בפרסומים אין שמץ של אמת".

סמפאולי שוקל לעזוב את נבחרת צ'ילה אחרי שההתאחדות לכדורגל המקומית עברה טלטלה; היו"ר סרחיו חדואה התפטר מתפקידו והמריא לניו יורק כדי להעיד במסגרת פרשת השחיתות הנרחבת שמנהל ה-FBI והמאמן אמר לאחרונה: "בינואר אדע אם אני ממשיך בנבחרת צ'ילה. זה תלוי בפגישה שלי עם מי שייבחר ליו"ר החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully