וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי, אברטון וסטוק העפילו לחצי גמר גביע הליגה האנגלי

הסיטיזנס טיילו עם 1:4 על האל מצמרת הצ'מפיונשיפ (צמד לדה בראונה) וייפגשו את סטוק שגברה 0:2 על שפילד וונסדיי. דאולופאו כיכב עם בישול ושער מהסרטים ב-0:2 של הטופיס על מידלסבורו

תמונות העולות לחצי גמר גביע הליגה כמעט והושלמה הערב (שלישי), עם שלושה מתוך ארבעת רבעי הגמר. מנצ'סטר סיטי מוליכת הפרמיירליג הביסה 1:4 את האל מצמרת הצ'מפיונשיפ ותפגוש בחצי הגמר את סטוק שגברה 0:2 על שפילד וונסדיי. אברטון ניצחה 0:2 בחוץ את מידלסבורו ותחכה בחצי הגמר למנצחת מחר במפגש בין סאות'המפטון לליברפול.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ווילפריד בוני. רויטרס
טיול בדרך לחצי הגמר. שחקני סיטי חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - האל סיטי 1:4

המפעל השלישי בחשיבות באנגליה ידע הרבה מאוד הפתעות לאורך השנים, אבל מנואל פלגריני עלה עם הרכב חזק יחסית ולא נתן סיכוי לקבוצה מצמרת הצ'מפיונשיפ. ווילפריד בוני פתח בחוד במקום אגוארו ופתח את מסכת השערים בדקה ה-12 אחרי שהשתלט על ריבאונד מבעיטה של דה בראונה לקורה ומקרוב גלגל לרשת. האל החזיקה את התוצאה הזו עד הדקה ה-80, אבל התפרקה בעשר הדקות האחרונות.

איהנצ'ו קלצ'י המחליף הניגרי שנכנס במקומו של בוני דחק מקרוב בדקהה 80 אחרי בישול של סטרלינג ששלח כדור רוחב מצד שמאל. דה בראונה קבע קבע 0:3 שתי דקות לאחר מכן אחרי שניצל טעות קשה בהגנת האורחים והשלים צמד בזק (87) בבעיטה חופשית נהדרת. אנדרו רוברטסון צימק עמוק בתוספת הזמן.

ג'רארד דאולופאו שחקן אברטון. רויטרס
איזו הצגה. דאולופאו/רויטרס

מידלסבורו - אברטון 2:0

מידלסבורו עשתה את הפתעת הסיבוב הקודם כשהדיחה את מנצ'סטר יונייטד, אך הערב לא יכלה לאברטון ובמיוחד לג'רארד דאולופאו הנפלא שנתן הצגה לעיני מעל 31,000 צופים בריברסייד סטאדיום. דאולופאו כבש את הראשון בדקה ה-20 במבצע אישי מבריק אחרי שעבר שני שחקני הגנה ומחוץ לרחבה דייק עם בעיטה לפינה, אבל המהלך היפה יותר הגיע שמונה דקות מאוחר יותר. דאולופאו פשוט אמלל את המגן שלו בצד ימין עם פדאלדה כפולה והרים כדור מדויק ללוקאקו שנגח מזווית לא פשוטה לרשת. אברטון משיגה ניצחון יפה במגרש לא פשוט ותחכה בחצי הגמר למנצחת במשחק מחר בין סאות'המפטון לליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully