וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של לברון ג'יימס: "העונה הוא נותן לשחקנים כוח"

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד סיפר מה השתנה אצל הכוכב: "הוא גורם לשחקנים להרגיש שהוא עושה דברים איתם, לא בשבילם". ג'יימס ג'ונס: "האווירה קשוחה וממושמעת יותר". גם בלאט מחמיא

רויטרס

בווידאו: דיוויד בלאט מדבר אחרי המשחק האחרון

לברון ג'יימס יופיע על שער המגזין הקרוב של "ספורטס אילוסטרייטד", בכתבה נרחבת שכוללת לא מעט דברים מעניינים סביב כוכב קליבלנד. למשל, לברון סיפר שבילדותו תלה על הקירות פוסטרים של קובי בריאנט, והעונה הוא עקב אחרי כל משחק של הבלאק ממבה מתוך חשש שיהיה האחרון, אולם לשניים יש סגנונות הנהגה שונים לגמרי. "בעונה שעברה הוא גרם לחבר'ה להרגיש כאילו הוא עושה בשבילם דברים, העונה הוא גורם להם להרגיש שהוא עושה דברים איתם. הם נותן להם כוח", אמר הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין.

"החבר'ה אוהבים אותו", הוסיף גריפין. "הוא אחד מהם כמעט בכל דרך, אבל ברגעי האמת, אין אף אחד כמוהו. הוא מאוד אינטנסיבי. הוא בלתי מתפשר. הוא יגרום לך להבין שזה לא מתקבל על הדעת אם תטעה בהגנה, ואז ישחק איתך קלפים במטוס".

ג'יימס ג'ונס, ששיתף עם לברון פעולה גם במיאמי, אמר על השינוי הזה: "מה שהוא עשה עבד. האווירה כעת קצת יותר קשוחה, קצת יותר ממושמעת, קצת יותר מפוסקת, הרבה יותר מחויבת".

לברון סיפר שדיוויד בלאט מאפשר לו לשנות מהלכים בהתבסס על מה שהוא רואה מההגנה היריבה, קצת בדומה לתפקוד של קוורטרבקים ב-NFL. "המאמן הוא הקפטן, אני אחד הגנרלים שלו", אמר קינג ג'יימס, בעוד בלאט עצמו אמר: "זה מרענן להגיע בכל יום לאימון ולדעת שאתה והכוכב שלך באותו ראש".

על היחסים עם קווין לאב אמר כוכב הקאבס: "היו פעמים שהוא ירד על עצמו. הוא היה קצת יותר שקט מאחרים, אבל עכשיו אני מרגיש שאני יכול לגשת אליו ולנהל איתו שיחה אמיתית על מה צריך לעשות, והוא יכול לעשות אותו דבר איתי. אני רוצה שיאמין בעצמו ויבין כמה הוא חשוב לנו". לאב עצמו השיב מחמאות: "לברון חכם בצורה בלתי רגילה, הוא יודע איך להוציא את הטוב ביותר מאיתנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה דברים אחרת העונה. לברון על שער המגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully