וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי מכרה 13 אחוזים מחברת האם שלה לחברת השקעות מסין

יו"ר ענקית המדיה הסינית CMC, יהפוך להיות חבר המועצה השביעי בחברת האם של הקבוצה האנגלית, 'סיטי פוטבול גרופ'. סכום הרכישה זהה לזה שהשייח' מנסור רכש לראשונה את סיטי לפני שש שנים

one

שש שנים אחרי שרכש את מנצ'סטר סיטי, בעלי הקבוצה, שייח' מנסור, מוכר 13 אחוזים מחברת האם שלה, 'סיטי פוטבול גרופ'. החברה, שמנהלת את הקבוצה מאנגליה לצד ניו יורק סיטי מה-MLS, הוחזקה עד כה בבעלות של 'אבו דאבי גרופ', וכעת השלימה את עסקת המכירה למשקיעה הסינית CMC, הפועלת בשוק הסרטים. סכום הרכישה הוא 265 מיליון ליש"ט, אותו הסכום בו רכש השייח' את מנצ'סטר סיטי מלכתחילה. הצמיחה הזאת מקרבת את סיטי לריביתה העירונית, יונייטד, בשווי המניות שלהן בבורסה בניו יורק.

'סיטי פוטבול גרופ' (CFG) חשבה להיכנס יותר לשוק הכדורגל הסיני, המגעים בין הצדדים נמשכו שישה חודשים, ועכשיו, כשהכל הושלם, יו"ר CMC, רויגאנג לי, יהיה חבר המועצה השביעי שלה. ללי יש קשרי עבר עם בריטניה, כשניפגש מספר פעמים עם הנסיך וויליאם על מנת לקדם עסקים שונים. החברה שלו השקיעה בעבר בליגה הסינית, וכעת החליטה גם להשקיע בפרמיירליג. "כולנו מכירים את CFG ואת ההצלחות שלה, היא מייצגת גישה ממושכת ויוצרת פלטפורמה גולבלית בכדורגל. קידום שחקנים, אקדמיות ופרסומות שיקדמו את הכדורגל הסיני בכמה רמות".

יו"ר CFG, חלדון אל מובארק, היה נרגש מהמהלך: "כבוד גדול עבורנו לשתף פעולה עם גוף גדול כזה. כדורגל הוא הספורט האהוב והנצפה ביותר, בעולם כולו וגם בסין. ההתרחבות של של המשחק למחוזות נוספים היא דבר מיוחד ומרגש. אנחנו עובדים קשה כדי למצוא שותפים ולמצוא את המבנה העסקי הנכון על מנת לקדם את הפוטנציאל שקיים בסין".

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
פונה גם לשוק הסיני. מנצ'סטר סיטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully