וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס חתמה על חוזה רב שנתי עם היורוליג

הירוקים הצטרפו ל-10 הקבוצות בעלות רשיון A מהיורוליג, וחתמו על חוזה שיבטיח את השתתפותם במפעל בעשור הקרוב. בשבועות האחרונים חוזרו על ידי פיב"א אירופה, המקים מפעל מתחרה, אך השיבו בשלילה

פנאתינייקוס היא הקבוצה ה-11 שחתמה על חוזה רב שנתי ביורוליג, שתשנה את פניה החל מהעונה הבאה ותהפוך לליגה סגורה בת 16 קבוצות. כך הודיעו היום (שלישי) הירוקים. פאו הייתה הקבוצה האחרונה שלא חתמה מבין הקבוצות שמחזיקות ברשיון A ביורוליג, ובשבועות האחרונים, כך על פי פרסומים, קיבלה הצעות חוזרות ונשנות מפיב"א אירופה, שמקימה ליגה מתחרה ומנסה לפתות את ענקיות היבשת. למרות הפרסומים, בפאו הבהירו כי "לא הונחו לפתחנו הצעות מליגות נוספות".

פאו תשלח נציגים מטעמה לפגישה שתיערך ביום חמישי הקרוב במשרדי היורוליג. גם נציגים של מכבי תל אביב, אנדולו אפס, צסק"א מוסקבה, ארמאני מילאנו, ברצלונה, פנרבחצ'ה/אולקר, קוצ'ה לבוראל, אולימפיאקוס, ריאל מדריד וז'לגיריס קובנה תשלחנה נציגים. בפגישה ידונו במספר נושאים בוערים.

השינוי המשמעותי ביותר ביורוליג, פרט למספר הקבוצות שישתתפו בו דרך קבע, קשור לשיטת המשחקים. ביורוליג מעוניינים להפוך את המפעל לליגה אירופית של ממש ו-16 הקבוצות ייפגשו ביניהן ב-30 מחזורים, בשיטת בית וחוץ, כאשר כל קבוצה פוגשת למעשה את כל 15 הקבוצות האחרות במפעל. בסיומה של העונה הסדירה, שמונה קבוצות יעפילו לרבע הגמר, שייערך בשיטת פלייאוף של הטוב מחמש. מנצחות ארבע סדרות הפלייאוף יעלו לפיינל פור, שישמור על צורתו המוכרת.

אוהדי פנאתינייקוס. GettyImages
לא נענו לחיזורים. אוהדי פאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully