וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר רוצה לסגור את הפערים מאירופה: "ינואר יהיה מעניין מאוד"

1.12.2015 / 11:25

מכבי תל אביב גיבשה תוכנית עבודה במטרה להשתפר באירופה ובמסגרתה הנחה הבעלים לחזק את האלופה בצורה משמעותית ולהשאיר את זהבי: "אין שום כוונה למכור אותו, רוצים לצעוד קדימה בהנהגתו"

one

במכבי תל אביב גיבשו תכנית עבודה ולפיה מתכוונים במועדון לבנות קבוצה חזקה יותר לקראת העונה הבאה על מנת להתחרות בצורה טובה יותר במסגרות האירופיות. בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר שהגיע בשבוע שעבר לישראל למשחק מול צ'לסי ונשאר בתל אביב עד יום שבת, מעוניין לחזק את מכבי תל אביב בשחקנים שיסגרו את הפער הגדול שיש כרגע בין הקבוצה לבין מועדוני הדרג הבינוני באירופה.

גורם המעורה בפרטים אמר הבוקר: "מיטש הנחה את כולם ובעיקר את ג'ורדי להפוך את מכבי ליותר תחרותית באירופה. חלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר יהיה מעניין במכבי וגם זה שיבוא בסוף העונה".

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
חושב בגדול. גולדהאר/ברני ארדוב

במסגרת השיחות שהתנהלו בשבוע שעבר בין גולדהאר לבין כל הגורמים הבכירים במכבי תל אביב עלתה גם סוגיית ערן זהבי. העמדה הברורה במועדון היא שזהבי לא למכירה, בטח לא בחלון ההעברות הקרוב. "ערן פתח את חוזהו בקיץ האחרון ומכבי קנתה את סעיף השחרור שלו לחו"ל", אמר גורם במועדון. "ערן ידע שהוא קושר את גורלו בגורל מכבי תל אביב להרבה שנים ואין שום כוונה למכור אותו. ברור שלכל דבר יש בסוף מחיר, אבל רק הצעה שאי אפשר יהיה לעמוד בה תוביל את מכבי למו"מ על מכירתו. בשורה התחתונה, ערן נמצא בראש התכניות של מיטש לעונה הבאה. מכבי רוצה ללכת קדימה ולצמצם את הפער מאירופה כשערן זהבי מוביל אותה".

בגרמניה פרסמו הבוקר (שלישי) שהאנובר כבר הציעה למכבי שלושה מיליון יורו עבור זהבי, אך במועדון וגם בסביבתו של השחקן שמעבר לביקור של הגרמנים כאן בשבוע שעבר, לא התקבלה עדיין הצעה רשמית לרכישת הקפטן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
בונים עליו. זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully