וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין: "זה היה ערב קסום, שמח עבור כל האנשים בנאפולי"

החלוץ הארגנטינאי שכבש צמד בניצחון החשוב על אינטר וסגר משחק שמיני ברציפות בו הוא כובש בביתו, יודע שמעכשיו אסור לטעות. רוברטו מאנצ'יני כועס על השופט

אחרי שעלתה אתמול (שני) לפסגה עם משחק עוד ניצחון נהדר, הפעם 1:2 על אינטר, מתפנים בנאפולי להבין את מקומם ובעיקר להרגיע את כל מי שכבר נותן להם את התואר. המאמן מאוריציו סארי מתכנן ישיבה בה יעבוד עם הצוות על שיפורים. פפה ריינה שבר את שיא הדקות ללא ספיגה לשוער באירופה, כשעד השער של אדם לייאיץ' שמר על רשת נקייה במשך 534 דקות (שבר את שיאו של דויד דה חאה מהעונה שעברה, שעמד על 500). בצד הנגדי לעומת זאת, רוברטו מנצ'יני זועם על השופט בעקבות ההרחקה הלא מוצדקת לטענתו של יוטו נגאטומו, אך יודע שבסופו של דבר נאפולי הייתה זו שעשתה פחות טעויות. פאולו סוזה, שסיים אתמול משחק שלישי ברציפות בתיקו, מתחיל להתרחק מהצמרת ומרגיש מאוכזב.

"אני שמח לתת לאוהדים הנהדרים האלה את הסיפוק אחרי המון שנים, אבל ממחר כבר נצטרך לחזור לעבוד קשה שוב", אמר מאמן הפרנטופי, מאוריציו סארי. "שלטנו עד השער המצמק של אינטר, אבל כנראה שחשבנו שהשערים שלנו מספיקים, עשינו טעויות והלכנו אחורה. מה שכן, עשינו עבודה טובה בלא להתייאש בדקות הקשות יותר, אז בטח שגם לא נתלהב מעצמנו יותר מדי עכשיו. יש עוד המון משחקים להמשך העונה ואין טעם לדבר על סוף העונה. אי אפשר להגיד שאנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה, כי היו לנו משחקים מאוד קשים בסן פאולו".

מאוריציו סארי מאמן נאפולי. AP
רוצה שקבוצתו תמשיך לעבוד קשה. סארי/AP

מאמן המפסידה, רוברטו מאנצ'יני, התאכזב מהשיפוט, אך נותן את הכבוד למנצחת: "היה משחק טוב ושקול, לצערי הכרטיס האדום, שהיה אבסורדי לדעתי, השפיע מאוד. היגואין חלוץ מצוין, הוא צריך חצי מצב כדי לכבוש, אבל לקראת הסוף נאפולי כבר לא סיכנה כמעט את השער. מהספסל היה נראה שלפחות אחד הכדורים שפגעו בקורה ייכנס, אבל לצערנו זה לא קרה. אני מודע לחוזק של קבוצות אחרות ומשחק בהתאם לזה, מי שלא אוהב את הסגנון שלנו, בעיה שלו. זה הכדורגל".

גונסאלו היגואין, שכבש במשחק השמיני ברציפות בסן פאולו, התמוגג מהערב הנפלא: "זה היה קסום. אני שמח עבור כל האנשים כאן, הגיע לנו לנצח, מעכשיו נצטרך לעשות הכל טוב כדי להישאר במקום הראשון. כל קבוצה צריכה לסבול קצת כדי להשיג תוצאות, ריינה היה נהדר וכל הקבוצה מאושרת על הניצחון החשוב".

במשחק נוסף שנערך אתמול, פאולו סוזה ופיורנטינה שוב לא ניצחו כשסיימו בתיקו 1:1 ססואולו וירדו למקום השלישי. הפורטוגלי לא הסתיר את האכזבה בסוף: שילמנו מחיר על כל האנרגיה שהשקענו בליגה האירופית. יכולנו לכבוש את השני, אבל התעייפנו בשלב מסוים. הקבוצה כן עבדה קשה מאוד, ככה שהאכזבה היא בעיקר על אבדן הנקודות ולא על היכולת".

מאמן פיורנטינה, פאולו סוזה. GettyImages
עוד נקודות אבודות בצמרת. סוזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully