וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אם נעבור את בני יהודה נוכל להחתים שחקן בינואר"

1.12.2015 / 8:51

דריכות מיוחדת בעיר היהלומים לקראת המשחק מול הזהובים בגביע הטוטו (ד', 19:00, 5+ לייב), לו עשויה להיות השפעה הכרעת על רכש בחלון ההעברות. חמדי סליחי סומן אך שוקל להישאר באלבניה

one

במצבה של מכבי נתניה בליגה, הדבר האחרון שראובן עטר היה צריך השבוע על הראש הוא גביע הטוטו. מחר (רביעי, 19:00, 5+ לייב) תפגוש נתניה את בני יהודה למשחק ראשון מבין שניים ובמועדון לא יכולים לזלזל בכסף של המפעל. "אם נעבור את בני יהודה נקבל 300 אלף שקל. זה סכום שיכול לסדר לנו שחקן חדש בחלון ההעברות של חודש ינואר", אמרו במועדון. היו"ר דורון אוסידון ינסה לגייס כמיליון וחצי שקל לקראת חלון ינואר כדי לצרף בין ארבעה לחמישה שחקנים חדשים. "השלב הזה של גביע הטוטו זה 20 אחוז ממה שצריך לגייס לקראת ינואר, אז בטוח שצריך לשחק בשביל לעבור שלב", נאמר במועדון.

במשחק יקבלו מספר שחקנים הזדמנויות אחרי שהתאכזבו ממעמדם באחרונה. מדובר בין היתר במשה לוגסי, מילאן סמיליאניץ', טל איילה, נבו מזרחי וקרוב לוודאי שגם זאב חיימוביץ'. שחקנים בקבוצה מספרים שיש לא מעט שחקנים ממורמרים מהעובדה שהפכו לשחקני ספסל והם ינסו להרשים מחדש את עטר.

אחד משחקני הרכש המסומנים לקראת ינואר הוא חמדי סליחי. החלוץ האלבני שהגיע לישראל בשתי קדנציות שונות עדיין רחוק מאוד מהחלטה לשוב לישראל ולחתום בשורות נתניה. סליחי בוחן אופציות נוספות ושוקל גם להישאר בקבוצתו, שקנדרברג האלבנית, כך שנתניה תצטרך להתאמץ מאוד כדי לצרפו. בעקבות הפציעות הרבות והעובדה שייקח לשמעון הרוש עוד זמן לחזור, שוקל עטר לצרף שחקנים נוספים מקבוצת הנוער אחרי שהעלה בשבוע שעבר את עבד ג'בארין בן ה-17 אשר פתח בהרכב מול מכבי חיפה.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
משחק חשוב. ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully