וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווינג ושאמפרט התאמנו, בלאט: "מרגש לחשוב כמה טובים נוכל להיות"

לראשונה מאז פתיחת העונה, שני הגארדים הפצועים השתתפו חלקית באימון קליבלנד, אך מועד חזרתם למגרשים עדיין לא ידוע. בלאט כבר מתרגש: "שאמפרט בהחלט מקדים את לוח הזמנים, זה סימן טוב"

רויטרס

זו תקופה ארוכה, מאז הפלייאוף בעונה שעברה ליתר דיוק, שקליבלנד חולמת על הרגע בו תוכל לשחק בסגל מלא. אחרי האימון של הקאבס אמש (שני), בו נטלו חלק באופן חלקי שני הגארדים הפצועים קיירי אירווינג ואימן שאמפרט, נראה שהרגע הזה הולך ומתקרב. השניים התאמנו יחד לראשונה העונה, אך השתתפו רק בחלקים מסוימים באימון בהן לא נדרש מגע מלא.

מדובר בחדשות טובות במיוחד עבור סגנית האלופה, שעל פי התוכנית הראשונית הייתה אמורה להסתדר ללא אירווינג עד ינואר וללא שאמפרט לפחות עד אמצע דצמבר. נכון לעכשיו עוד לא ברור מתי שניהם יחזרו, אך בלאט הסכים לומר בזהירות כי "הם מקדימים את לוח הזמנים". בעוד שאמפרט נמצא בשלבי התאוששות מתקדמים יותר וכבר קיבל אישור להתאמן כמעט באופן מלא, אירווינג עדיין משחק עם חבישה מיוחדת בברך שמאל הפצועה.

הצטרפו לעמוד ה-NBA שלנו בפייסבוק

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. Jason Miller, GettyImages
בקצב טוב. אירווינג/GettyImages, Jason Miller

"הצלחנו לשלב אותם באופן חלקי באימון קל", נזהר המאמן לצאת בהצהרות כשנשאל על האפשרות שהשניים יוכלו לשחק כבר בכריסמס, אז מתוכנן לקאבס שחזור גמר העונה שעברה מול גולדן סטייט. "הם עושים התקדמות מסוימת. הם מתאמנים כבר עם מגע באופן מסוים, אבל זה הכל. אנחנו מאוד זהירים ומנסים לא להאיץ בהם לחזור. הם עובדים קשה ומתקדמים, אבל אני עדיין לא יודע ולא יכול להגיד מתי הם יחזרו".

על אימן שאמפרט: "הייתי אומר שהוא בהחלט מקדים את לוח הזמנים. זה לא אומר שהוא יחזור מחר לשחק, אבל זה בהחלט סימן טוב".

על שילובם ברוטציה של הקאבס: "אני עדיין משתדל לא לחשוב על זה יותר מדי. ברור שזה נמצא בראש, וברור שמרגש אותי לחשוב כמה טובים עוד נוכל להיות, אבל אני לא רוצה לרתום את העגלה לפני הסוסים".

לסיום, התייחס בלאט גם להודעה הפרישה של קובי בריאנט: "אני עדיין זוכר שב-2008 שיחקנו במשחק הכנה מול ארצות הברית בשנגחאי, וקובי היה מאוד אדיב. הוא אמר שלום לכולם ושיחק כמה דקות. הוא בהחלט אחד הגדולים שראינו, מה אפשר להגיד על שחקן כזה? היו לו כל כך הרבה רגעים אדירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן קלבילנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
מתרגש בזהירות. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully