וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "השחקנים מאוד רוצים לנצח, מאמינים שאפשר לעשות את זה"

עם שני ניצחונות בלבד, הפועל ירושלים תנסה לגבור על גלאטסראיי החזקה, שמצדה כבר עלתה. המאמן מקווה לנצל ריפיון מסוים כדי להמשיך לחלום על העפלה: "עם תמיכה של כולם, נוכל לגבור עליהם" (שלישי, 20:00, ספורט 5)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים תארח מחר (שלישי, 20:00, ספורט 5) את גלאטסאריי למשחק בו שום דבר פרט לניצחון לא יתקבל בברכה. עם שני ניצחונות וחמישה הפסדים ביורוקאפ העונה, החבורה של דני פרנקו יודעת שהפעם אין תירוצים ולמרות היריבה החזקה, הניצחון חייב להיות שלה. המשחק הקודם בין הקבוצות בטורקיה היה צמוד והסתיים ב-79:87 לגלא.

יוסי ציפקיס

דני פרנקו דיבר לקראת ההתמודדות החשובה: "המשחק מיום שבת נגד הפועל תל אביב שונה. זה היה משחק גדול וצמוד ועם המון אמוציות, אנחנו שמחים שניצחנו אותו לפני גלאטסראיי. השחקנים מאוד רוצים לנצח ומיבינים את המשמעות. היו כמה ניצחונות של קבוצות בבית הזה שלא פעלו לטובתנו. יש המון משתנים במשחק הזה, זו קבוצה טובה. נעשה מחר את המקסימום, יהיה מאבק ואני מקווה ומאמין שעם מגרש מלא ותמיכה של כולם אנחנו לגייס את הכוחות ולהתגבר על יריבה מאוד איכותית".

"הולך להיות משחק בסביבה איכותית מחר, נגד קבוצה טובה". אמר דונטה סמית'. "אנחנו לא כל כך טובים בתקופה האחרונה, לכן אנחנו חייבים לנצח. אנחנו יודעים מה דרוש ואני מצפה מכולם לבוא מוכנים ולעשות את העבודה. צריך לזרוק יותר לשלוש ולקלוע יותר בהתקפות מעבר, רק ככה ננצח. במשחק הקודם נגדם לא שיחקנו רע, אבל הם קלעו המון נקודות בהתחלה ופגעו בנו. אני צופה משחק שונה מחר".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully