וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד גדול: מונס דאבור הוכתר כחלוץ הטוב ביותר בשוויץ לשנת 2015

חלוצה של נבחרת ישראל וגראסהופרס, שמוביל את טבלת מלך שערי הליגה השוויצרית העונה עם 11 כיבושים וכבר הספיק לבשל עוד 11 שערים, זכה בפרס יוקרתי מטעם מאמני ושחקני הליגה

חלוץ נבחרת ישראל וגראסהופרס, מונס דאבור, זכה הערב (שני) לכבוד גדול כאשר נבחר לחלוץ הטוב ביותר בשנת 2015 בכדורגל השוויצרי.

מי שבחרו בדאבור כזוכה בפרס הם שחקני ומאמני הליגה השוויצרית, בה הוא מככב מאז הצטרף לחרגולים ממכבי תל אביב תמורת 425 אלף דולר ב-4 בפברואר 2014, לפני כמעט שנתיים.

דאבור, שרשם 24 שערים ב-88 הופעות במדי מכבי תל אביב, מגלה יכולת נהדרת מהרגע בו הגיע לשוויץ. בחצי העונה הראשונה שלו בקבוצה מציריך, דאבור כבש תשעה שערים ב-12 הופעות. את העונה שעברה הוא סיים עם 18 כיבושים ב-35 משחקים בכל המסגרות ואילו העונה הוא עומד, בליגה השוויצרית, על מאזן פנטסטי של 11 שערים (מלך שערי הליגה) ובנוסף, 11 בישולים.

היכולת הגבוהה של דאבור סידרה לו, מלבד מקום בהרכב נבחרת ישראל (במדיה כבש את שערו הראשון, מול אנדורה בספטמבר האחרון), גם לא מעט מתעניינות מליגות בכירות יותר באירופה. בקיץ הוא כמעט לפאלרמו, כאשר גם מכבי תל אביב חיזרה אחריו. לאחרונה, דאבור כבש שער ניצחון יפהפה מול פ.צ. באזל החזקה בחוץ והדיבורים לגבי מעבר אפשרי מגראסהופרס שוב התחזקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully