וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' שוחח עם מאטוביץ' וירוחם, שיזמינו את השחקנים לארוחה

מאמן בית"ר שוחח עם שני השחקנים שרשמו ביניהם מספר עימותים והבהיר כי לא יקבל יותר התנהגות כזו ושבפעם הבאה הם ייקנסו. הקבוצה נקנסה ב-20 אלף שקלים. בעקבות הקריאות הגזעניות לדסה: קבוצת הנוער תעמוד לדין

one

מאמן בית"ר סלובודאן דראפיץ' שוחח היום עם דושאן מאטוביץ ותומר ירוחם בנוגע לעימותים החוזרים ונשנים. המאמן אמר לשניים כי לא יקבל יותר התנהגות כזאת ובפעם הבאה הם צפויים לספוג קנס. השניים יזמינו את שחקני הקבוצה לארוחה בתקווה שלאחר מכן תירשם הפסקת אש בגיזרה.

ניקיטה רוקאביציה חולה ועשוי להיעדר מהמשחק נגד הפועל באר שבע ביום רביעי בגביע הטוטו. מעבר לרוקאביציה ייעדרו דושאן מאטוביץ המוצהב ודוד קלטינס המורחק. ייתכן כי מספר שחקנים נוספית יקבלו מנוחה כאשר מי שאמורים לפתוח הם בין היתר לירוי צעירי, נס זמיר ודניאל אסקלינג.

בנוגע לדני פרדה, במועדון רוצים להוריד את הלהבות בנושא ומקווים כי המסר הובהר והאוהדים יירדו מהשחקן. יחד עם זאת, בבית"ר יודעים כי במידה והמצב הנוכחי יימשך, לא יהיה מנוס מפרידה בין הצדדים בינואר הקרוב.

בית"ר ירושלים נקנסה ב-20 אלף שקלים בגין השלכת כרטיס גרעינים במשחק מול הפועל עכו. הקבוצה הביאה מכתב מהוריו של הילד הקטין שזרק את השקית, ובו הבטחה כי מעשה זה לא יחזור. הדיין לא התרשם מאחר ותלונה לא הוגשה למשטרה, והחליט להפעיל את העונש על תנאי.

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. קובי אליהו
שיחת אזהרה עם ירוחם ומאטוביץ'. דראפיץ'/קובי אליהו

ובינתיים, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט היום (שני) להעמיד לדין משמעתי את קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים בגין קריאות גזעניות במשחק הנוער מול מכבי תל אביב, ידיעה שעליה פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

כזכור, במהלך המחצית הראשונה במשחק בין בית"ר למכבי תל אביב, נשמעו מספר קריאות גנאי מכיוון היציע שאוכלס על ידי אוהדי בית"ר ירושלים לעברו של אור דסה, שחקנה שחום העור של מכבי תל אביב שעל פי דוח המשקיף ספג קריאות "אריתראי וכושי". בדו"ח המשקיף נכתב כי "במהלך הפסקת המשחק בעת ירידת צוותי הקבוצות למתחם חדרי ההלבשה, הבחנתי כי התפתח דין ודברים בין קהל קבוצת בית"ר ירושלים למנהל המקצועי של קבוצת מכבי תל אביב ניר לוין. הקהל קילל את לוין שהעיר להם בתגובה שהקללות אינן במקומן.

הקללות של אוהדי בית"ר גרמו לעימות מילולי עם המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ניר לוין, במהלכו נשמע לוין אומר להם: "אתם הורסים לבית"ר. בגלל אנשים כמוכם, בית"ר נפגעת". אנשי בית"ר הגיעו למקום, הרגיעו את הרוחות והרחיקו את האוהדים, כאשר במשטרה הודיעו כי יבדקו את צילומי הטלוויזיה וינסו לזהות את האוהדים שצעקו את אותן הערות גזעניות. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב 2.12.15 בשעה 16:00.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הנוער של מכבי תל אביב, אור דסה. יוסי ציפקיס
ספג קריאות גזעניות. אור דסה. צילום: יוסי ציפקיס)/יוסי ציפקיס

עדכון ראשון: 11:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully