וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלורנטינו פרס ינסה לפתות את ניימאר לחתום בריאל מדריד

ב"אס" מדווחים שנשיא הבלאנקוס מתכנן הצעת ענק לכוכב ברצלונה וינסה לפתות אותו עם חוזה שבמסגרתו הוא ירוויח 15 מיליון יורו לעונה. בקטלוניה טוענים שברצלונה תנסה להחתימו על חוזה חדש

one

בווידאו: תקציר הצמד של ניימאר מול ריאל סוסיאדד

האם אנחנו עומדים בפני אחת ההעברות המרתקות והמפתיעות בשנים האחרונות? על פי ה"אס", עיתון הספורט הגדול ממדריד, פלורנטינו פרס הנשיא המושמץ של הבלאנקוס מתכנן הצגת עתק בקיץ עבור לא אחר מאשר ניימאר, כוכבה הברזילאי של ברצלונה. כזכור, פרס ניסה כבר להחתים את ניימאר בריאל ב-2013 אך הפסיד במאבק עליו וכעת מתכנן לפתות אותו עם חוזה עתק שבמסגרתו הוא ירוויח יותר מ-15 מיליון יורו נטו לעונה.

אולם, נכון לשלב זה לאוהדי ריאל מדריד לא כדאי לפנטז על עסקת לואיס פיגו 2. ב"ספורט" הקטלאני טוענים שניימאר צפוי לסרב לריאל מדריד ובברצלונה לא מתכוונים לעמוד מנגד בחוסר מעשה ואצל האלופה כבר שוקדים על חוזה חדש וארוך טווח ליהלום הברזילאי. לניימאר יש חוזה בבארסה עד 2018, אך לאור ההצלחה המסחררת ולטישת העיניים לניימאר גם מצידה של מנצ'סטר יונייטד, בבארסה מתכננים להחתים אותו על חוזה חדש ומשודרג עד 2021.

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
יילך בעקבות לואיס פיגו? ניימאר/רויטרס

אחרי עונת התאקלמות בברצלונה, ניימאר פרח בעונה החולפת והעונה יחד עם סוארס הוביל את בארסה לרצף של ניצחונות דווקא בהיעדרו של ליאו מסי שהיה פצוע. ניימאר מוליך העונה את ברצלונה עם 14 שערים ו-5 בישולים בליגה ויש לו סיכוי יותר מסביר להיבחר כשחקן השנה בעולם לשנת 2015.

אם תשאלו את ניימאר עצמו, אז הברזילאי באופן לא מפתיע אמר בראיון ל"גלובו" הברזילאי ש"הוא צריך להיות אחד משלושת המועמדים הסופיים לכדור הזהב יחד עם חבריו לברצלונה, ליאו מסי ולואיס סוארס". אם ניימאר אכן יזכה, הוא ישבור רצף של שבע שנים שבהם התואר הנחשק היה נחלתם של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully