וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההפסד לסביליה: נונו אספריטו סנטו התפטר מולנסיה

המאמן הפורטוגלי שהגיע בתחילת העונה שעברה, עוזב את העטלפים לאחר שאכזב העונה והביא את הקבוצה רק למקום התשיעי. הנשיא פיטר לים ניסה לשכנע אותו להישאר, אך המאמן החליט לא להמשיך

one

ההפסד של ולנסיה לסביליה 1:0 היה הקש ששבר את גבו של מאמן העטלפים, נונו אספריטו סנטו, והוא החליט להתפטר הערב (ראשון) מיד לאחר המשחק. המאמן הפורטוגלי בן ה-41 עוזב לאחר עונה וחצי, כשבעונה הנוכחית לא הצליח להביא את ולנסיה למקום המצופה. הוא עוזב כשהיא במקום התשיעי עם 19 נקודות בלבד.

נשיא הכתומים, פיטר לים הסינגפורי, עוד ניסה לשכנע את נונו להישאר, אך המאמן היה נחוש והחליט שזה הזמן לעזוב. על פי הדיווחים בספרד, הוא עוד דיבר עם הנשיא על הנושא היום בבוקר, ולאחר ההפסד לסביליה ההחלטה הפכה לרשמית. נונו טען שמתחילת העונה האווירה בולנסיה הייתה עכורה, שהאוהדים הפנו את גבם לקבוצה ושהיה קשה לו לעבוד בצורה הזאת.

נונו אספירטו סנטו הגיעה לולנסיה בתחית העונה שעברה מריו אבה הפורטוגלית, אותה הוליך לעונות יפות בפורטוגל. את ולנסיה בעונה שעברה הוא הצעיד למקום הרביעי ולשלב הבתים של ליגת האלופות, ועל אף רצון של פיטר לים להשאיר אותו לאורך זמן, החליט נונו בסופו של דבר לעזוב את ולנסיה.

נונו מאמן ולנסיה. GettyImages
עוזב את תפקידו. נונו אספריטו סנטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully